• 1C Novo mesto
  • 04:47
  • Pon, 19.02.2018
  • Prijava
  • Registracija

Vstanite in se sprehodite po pisarni

DELITE Z OSTALIMI:
GLASUJ:

Sedite, ko berete tole novico? Pomahajte v ekran. Še boljše bo, da vstanete in se pretegnete. Noge, roke, vaše telo vam bodo zelo hvaležni. Delovni ritem nas sili tudi v dolgotrajno sedenje. To nam na dolgi rok žal garantirano kvari hrbtenico, mišice in prebavo. Lani jeseni smo spremljali akcijo Olimpijskega komiteja Slovenije, ki je skozi akcijo #beactive pozval ljudi, da so aktivni tudi na delovnem mestu. Naj ga tako kot za malico namenijo tudi za aktiven odmor.

Deset minut bo dovolj, vaje pa naj bodo deljene v raztezalne in krepilne, pomoč so vam lahko stol, miza, elastika…

Če si teh 10 minut res ne morete privoščiti, potem storite nekaj zase kar med delom. Svetujemo vam, da ste med delom nemirni, premikajte nogo, raztegnite vrat. Premikajte se. Med sedenjem lahko krepite mišice – dovolj je že, da jih nategnete in v tem položaju nekaj časa vztrajajte.

Pri zdravi drži in krepitvi mišic ledvenega dela pomaga sedenje na žogi, ki je izvrsten nadomestek stola!

D.P.

DELITE Z OSTALIMI:
GLASUJ:
Brez komentarjev
Bodite prvi in delite vaše mnenje!
Dodaj komentar
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.
Za dodajanje komentarjev se morate prijaviti.