• C Novo mesto
  • 08:34
  • Ned, 26.06.2022

Ko boste prebrali tole, ne boste nikoli več kupili pripravljene solate

Zaradi hitrega življenjskega sloga in pomanjkanja časa, si pogostokrat več kosila več ne pripravljamo sami, vendar ga kupimo že pripravljenega v trgovini. Še posebej pogosto kupujemo pripravljene solate, ki jih potem pojemo po poti ali v kratkem odmoru. Ker jemo solato, imamo občutek, da se prehranjujemo zdravo, vendar pa temu ni vedno tako, sploh če solato prelijemo z mastnim prelivom, polnim konzervansov. Vse to na dolgi rok zelo škodi vašemu zdravju in telesu, zato se raje odločite za nekaj zdravega.

V spodnjem članku vam bomo predstavili nekaj sestavin, s katerimi si lahko sami doma pripravite odlične jedi, ki so tudi zelo dolgotrajne in lahko zdržijo v hladilniku naslednjih nekaj dni. Poleg osnovne jedi oziroma solate si lahko sami pripravite tudi odlične prelive, če želite dodati še piko na »i«. Ob koncu članka boste znali pripraviti jed, ki bo sestavljena iz pestrih in zdravih živil, npr.: testenine + bučke + feta sir + pesto omaka.

  1. Najprej izberite eno izmed spodnjih živil:

Za osnovo vašega kosila, morate izbrati živila, ki vsebujejo veliko vlaknin. To in še naslednji dve sestavini bo poskrbelo, da boste ostali dlje časa siti:

  • kvinoja,
  • testenine,
  • riž,
  • zelena zelenjava (koleraba, zelje ipd).

 

  1. Dodajte še dve izmed teh sestavin:

V idealnem primeru dodate svojemu kosilu še nekaj živil, ki so bogata s proteini. Če ne jeste mesa, lahko vedno uporabite sojo ali mozzarello.

  • piščanec,
  • mozzarella,
  • paradižnik ali bučke,
  • sladki krompir,
  • feta sir,
  • leča ali fižol,
  • sezonsko sadje.

 

  1. Vse skupaj popestrite še z dvema ali tremi izmed spodnjih sestavin:

Zdaj pa poskrbimo še za prelive in snovi, ki bodo obogatile okus vašega kosila. Če imate npr. radi pikantno hrano, se ne bojte dodati nekaj ognjenega preliva.

  • kapre,
  • parmezan,
  • pesto,
  • artičoke,
  • limonin sok.

 

  1. Izberite dodatek:

Za češnjo na vrhu smetane dodajmo še preliv ali pa začimbe, da dodamo še tisto nekaj majhnega, kar manjka do popolnosti.

  • limeta,
  • bazilika,
  • orehi,
  • mandlji,
  • origano,
  • jogurt,
  • ajvar,
  • tržaška omaka.

Zagotavljamo vam okusno in zdravo kosilo. Poskrbite le še za okolju in očem prijazno embalažo. Naj vam tekne!

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pixabay