• C Novo mesto
  • 08:20
  • Pet, 27.01.2023

Najboljše zajtrkovalne navade za vitko telesno linijo

Zajtrk je znan kot najpomembnejši obrok, ki ga v dnevu zaužijemo, saj z njim ustvarimo podlago za začetek dneva. Kot prvi obrok nam omogoča, da že takoj zjutraj naredimo nekaj dobrega za naše telo, kar pa hkrati daje možnost napakam in nezdravim zajtrkom, ki so lahko za telo celo škodljivi. Z zajtrkom lahko usmerjamo marsikatere procese v našem telesu. Poglejmo, kateri triki so koristi pri vzdrževanju vitke in zdrave telesne linije.

  • Dodajte več beljakovin.

Pogosto ljudje skušajo izgubiti odvečno telesno težo, brez da bi se poglobili v količino beljakovin, ki jih zaužijejo na dnevni ravni. Če želite izgubiti telesno težo, so beljakovine namreč najpomembnejše hranilo, ki vam bo to omogočilo. Beljakovine so ključne za izgrajevanje mišic in hkrati za izgubo odvečne maščobe. Beljakovine podaljšajo občutek sitosti, kar je zelo pomembno, če navadno zaužijete mnogo prigrizkov in z njimi podaljšujete čas med obroki. Grški jogurt in ovseni kosmiči na primer vsebujejo veliko beljakovin in so zato primerni za zajtrk.

  • Izločite sladkor, ko ga lahko.

Velika večina najpopularnejših jutranjih obrokov vsebuje ogromno dodanega sladkorja, ki ima seveda negativen učinek na naše zdravje in telesno figuro. Kupljeni kosmiči, granola, praški, napitki itd. vsebujejo dodani sladkor. Pogosto dodamo sladkor v skodelico kave ali pa za zajtrk zaužijemo sladke pekovske izdelke (npr. rogljičke z marmelado). Če dan že začnemo s sladkim obrokom, bomo čez dan potrebovali še več sladkorja. Zaradi dodanega sladkorja pridobivamo na telesni teži in si povečamo možnosti za razvoj sladkorne bolezni ali pa srčno-žilnih bolezni. Strokovnjaki svetujejo, da dnevno ne zaužijemo več kot 25-50 gramov sladkorja.

  • Pijte več vode.

Voda skrbi za hidratacijo telesa, kar zagotavlja več energije in boljše delovanje telesa tekom dneva. nekateri spijejo kozarec vode že takoj, ko se zbudijo, in nato še enega ob zajtrku. Še dodatna prednost vode tiči v tem, če z njo zamenjate drug sladek napitek, ki ste ga bili vajeni uživati ob zajtrku, na primer pomarančni sok.

Pripravil: NaDlani.si

Foto: Unsplash