• C Novo mesto
  • 14:28
  • Sob, 04.02.2023

S takšnim zajtrkom boste zagotovo imeli raven trebušček

V želji po ravnem in vitkem trebuhu hitro pričnemo z izpuščanjem obrokov v želji, da bo to pripeljalo do izgube odvečnih kilogramov. Vendar pa je izpuščanje zajtrka lahko za nas zelo škodljivo, saj ima zajtrk mnogo koristnih učinkov na naše splošno zdravje, hkrati pa spodbudi našo dnevno prebavo. Trebušna maščoba je znana kot »nevarna« maščoba, saj se nabira okoli notranjih organov in lahko vodi v različne srčne bolezni ali diabetes. Hujšanje je za vsakogar drugačno, vendar pa po navadi zahteva neke spremembe v dieti in telesni aktivnosti.

Nekatera živila, ki so idealna za začetek dneva, vsebujejo visoke vrednosti vlaknin in beljakovin, kar je zelo pomembno pri vzdrževanju telesne teže. Nekatere raziskave so celo dokazale, da takšna živila močno pripomorejo k izgubi telesne teže in zmanjšanju tveganja za razvoj metaboličnih bolezni. Poglejmo, katera so ta živila.

Oves je zagotovo prvi v vrsti pri zagotavljanju zdravega zajtrka. Vlaknine v ovsu nam zagotavljajo, da smo dlje časa siti, saj se ogljikovi hidrati sproščajo postopoma. Prav tako imamo zato dlje časa energijo, ki je enakomerno razporejena tekom dneva. Oves je prav tako zelo koristen za vzdrževanje redne in zdrave prebave. Vse to pripomore k bolj ravnemu trebuščku.

Jajca so še eno izmed živil, ki nam lahko pomagajo pri doseganju želene telesne teže. Jajca so namreč odličen vir beljakovin, ki bodo že zjutraj nahranile potrebe naših mišic, hkrati pa ne bodo povzročile porasta krvnega sladkorja. Dodajte jim še kuhano ali svežo zelenjavo in pripravljeni boste na vse dnevne izzive.

Beljakovinski napitki so dobra možnost za zajtrk, še posebej če je raven trebušček vaš končni cilj. Z beljakovinskim napitkom boste telesu zagotovili 20-30 gramov beljakovin, ki jih potrebujemo za zdrav metabolizem. Napitku lahko dodamo še sadje ali zelenjavo in tako poskrbimo še za dodatek vlaknin, ki so ključne za uravnavanje prebave.

Pripravil: NaDlani.si

Foto: Unsplash