• C Novo mesto
  • 03:13
  • Tor, 18.01.2022

Ta živila lahko vedno jeste v neomejenih količinah (tudi, če hujšate)

Čeprav pravijo, da z nobenimi živili ni dobro pretiravati, obstajajo določene vrste hrane, ki vam ne bodo škodile, četudi si jih privoščite v večjih količinah. Če si torej ne morete pomagati, da ne bi nenehno nekaj žvečili, vam svetujemo, da se raje kot za sladkarije ali nezdrave slane prigrizke odločite za nekaj od spodaj naštetega.

Navadna zelena

Zelena je rastlina, ki je sestavljena iz 95 % vode, zato vam ne bo škodila, če je pojeste ogromno. Uživanje večjih količin zelene celo spodbuja hujšanje in zahvaljujoč njenim diuretičnim lastnostim razstruplja telo.

Jajčevci

Ena porcija pečenih jajčevcev vsebuje le 24 kalorij, zato si lahko brez skrbi privoščite velike količine te zelenjave.

Pomaranče in grenivke

Če želite izgubiti odvečne kilograme, je pomembno, da izbirate pravo sadje. Določene vrste sadja namreč vsebujejo ogromno sladkorja in posledično upočasnjujejo hujšanje, čeprav se morda na prvi pogled zdi, da boste shujšali, če boste uživali veliko sadja. Sadje, ki vsebuje zelo malo kalorij in ogromno vode – ter vam obenem pomaga shujšati – pa so citrusi, predvsem pomaranče in grenivke.

Alge

Tudi alge spadajo v skupino zelo nizkokaloričnih živil. So bogat vir joda, hkrati pa krepijo imunski sistem in uravnavajo hormone.

Bučke

Zelo nekalorična vrsta zelenjave so tudi bučke – porcija pečenih bučk vsebuje 42 kalorij.

Kumarice

Kumarice veljajo za zelo priljubljeno poletno zelenjavo, saj jih pretežno sestavlja voda. Pojeste jih lahko zelo veliko, pa vam bodo kljub temu pomagale k doseganju vitke postave.

Rdeča pesa

Rdeča pesa je polna zdravilnih hranil, ki topijo maščobo, krepijo mišice in regulirajo krvni sladkor. Povprečna porcija vsebuje le 40 kalorij.

Ananas

Ananas je najboljši prijatelj vseh, ki bi se radi lotili izgubljanja odvečnih kilogramov, saj dobesedno topi maščobe. Za to je zaslužen predvsem encim bromelain.

Jajca

Jajca si lahko privoščite v kateremkoli delu dneva, ne da bi se ob tem bali, da bi se zaradi tega zredili. Seveda to velja za kuhana jajca. Pečena oziroma umešana jajca so bolj kalorična.

Pripravil NaDlani.si; Foto: Pexels