• C Novo mesto
  • 15:17
  • Sre, 22.09.2021

To so živila, ki vam pomagajo do lepo oblikovanega telesa – uživajo jih tudi manekenke

Zdrava in uravnotežena prehrana je ključnega pomena za dobro počutje splošno zdravje. Če se prehranjujete zdravo in poskrbite za dovolj gibanja, boste zadovoljni tudi s svojim videzom in svojim telesom. Danes vam razkrivamo živila, ki jih uživajo manekenke po vsem svetu – tiste, ki jim zavidate lepo oblikovana telesa. Vključite spodnja živila v svoj jedilnik, uživajte jih v zmernih količinah, poskrbite za redno vadbo in opazili boste veliko spremembo v svojem življenju.

Grški jogurt

Grški jogurt je bogat vir kalcija in probiotikov. Namesto sadnih jogurtov, ki imajo dodane umetne okuse in veliko sladkorja, izberite grški jogurt. Popestrite ga lahko z žlico medu ali marmelade.

Jajca

Za zajtrk si privoščite jajca, vendar ne pretiravajte količinsko. Eno jajce v kombinaciji z zelenjavo in sadjem povsem zadostuje. Jajca so odličen vir beljakovin in antioksidantov.

Losos

Izogibajte se rdečemu mesu in se raje odločite za ribo. Losos je zelo zdrava riba, ki vsebuje vitamin D, hkrati pa je eden najbogatejših virov omega-3 maščobnih kislin, ki so ključnega pomena za zdravje. Obenem zavirajo apetit in dajejo občutek sitosti, zaradi česar boste čutili manjšo potrebo po hrani.

Stročnice

Stročnice, še posebej fižol, vsebujejo veliko vlaknin, kalija, kalcija in magnezija. Raziskave so pokazale, da preprečujejo tveganje za nastanek srčno-žilnih bolezni, diabetesa, visokega krvnega pritiska in celo raka na dojkah. Bodite pozorni le, da z uživanjem stročnic ne pretiravate.

Oreščki

Oreščki so lahko v majhnih količinah zelo zdravi, vendar je pomembno, da jih resnično uživate le v majhnih količinah – sploh, če želite lepo oblikovano telo. Če jih pojeste preveč, so lahko namreč tudi redilni. Vsako jutro zamešajte eno žlico oreškov v grški jogurt in si privoščite polnovredni obrok.

Ovseni kosmiči

Ovseni kosmiči v našem telesu delajo čudeže. Krepijo imunski sistem, odlično vplivajo na prebavo, preprečujejo razvoj srčno-žilnih bolezni in še bi lahko naštevali. So zelo nasiten obrok, ki vam bo dal občutek sitosti še več ur po tem.

Olivno olje

Uživajte sveže hladno stiskano olivno olje, saj ima polno koristnih učinkov na telo. Vendar pozor, če olje segrevate, se koristne snovi uničijo in olivno olje ni nič kaj bolj zdravo od kateregakoli drugega olja. Z olivnim oljem si privoščite solate ali pa ga polijte čez ribo, testenine. Nekatere manekenke imajo tudi prakso, da zjutraj na tešče pojejo žlico olivnega olja. To spodbuja presnovo in krepi imunski sistem.

Avokado

Tudi avokado je poln omega-3 maščobnih kislin, kalija, vitamina E in vlaknin. Je odličen nadomestek za sir ali majonezo, ki lahko v velikih količinah slabo vplivata na zdravje. Privoščite si ga v solati, poleg jajc ali druge zelenjave. Naredite pa lahko tudi namaz iz avokada.

Pripravil NaDlani.si; Foto: Pexels