• C Novo mesto
  • 11:17
  • Ned, 14.04.2024

Živila, ki imajo uspavalni učinek in bi jih morali uživati zvečer

Kaj jeste za večerjo, je zelo pomembno za prebavo in kvaliteto spanca ponoči. Če pogosto potrebujete veliko časa, da zvečer zaspite, se morda težava skriva tudi v prehrani in pijači, ki jo zaužijete v popoldanskih ter večernih urah. Pomembno je, da se izogibate kofeinu in alkoholu, saj sta znana po tem, da kvarita kvaliteto spanca. Da boste lahko čimprej zaspali, poskusite večerjati spodnja živila – znana so po tem, da na telo pravzaprav delujejo uspavalno.

Med

Kombinacija toplega mleka in medu pred spanjem že leta velja za pripravek, ki pomirja in uspava. Ne škodi, če poskusite še vi.

Banane

Zvečer se izogibajte sladkorju v obliki raznih sladic in čokolade, ampak raje posezite po banani. Ta vrsta sadja namreč vsebuje veliko kalija, ki pa je ključen mineral, ki skrbi za globok spanec. Banane poleg tega vsebujejo tudi magnezij, ki deluje pomirjevalno in sproščujoče.

Stročnice

B vitamini, ki jih najdemo v različnih vrstah stročnic, se že leta uporabljajo za zdravljenje nespečnosti in zmanjševanje stresa ter anksioznosti. Fižol na primer je živilo, ki vsebuje veliko različnih B vitaminov in si ga lahko rbez slabe vesti privoščite za večerjo, če želite, da bi kasneje čimprej zaspali.

Oreščki

Oreščki so pravo superživilo, saj vsebujejo ogromno zdravih hranil, ki spodbujajo nastajanje serotonina v možganih. So tudi bogat vir magnezija, kar vam lahko pomaga, da zvečer lažje zaspite. Uživajte orehe, laneno seme, bučna semena in sončnična semena, ki so znani po tem, da imajo najbolj pomirjevalne učinke na telo.

Oves

Oves vsebuje melatonin, hormon, ki pomaga uravnavati cikel spanja in ga marsikdo zato jemlje v obliki prehanskega dopolnila. No, najprej si lahko privoščite popolnoma naraven vir melatonina. Za večerjo si privoščite skodelico ovsene kaše ali pa zdrave ovsene piškote.

Češnjev sok in češnje

Naravni 100 % češnjev sok prav tako vsebuje veliko melatonina, nedavne raziskave pa so potrdile, da lahko uživanje češnjevega soka ali svežih češenj pomaga reševati težave s spanjem.

Zeliščni čaj

Tudi zelišča lahko čudežno delujejo na naše telo. Pred spanjem si privoščite kamilični ali metin čaj, ki imata blagodejne ter pomirjajoče učinke na telo. Ko se boste povsem umirili, boste veliko lažje in hitreje zaspali.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pexels