• 18.17C Novo mesto
  • 09:19
  • Sob, 06.06.2020

Kaj je League of Legends (LoL)?

League of Legends (LoL) je večplastna spletna bojna video arena, ki jo je razvil in objavil Riot Games za Microsoft Windows in macOS. Igra sledi modelom freemium in je podprta z mikrotransakcijami.

V League of Legends igralci prevzamejo vlogo »prvaka« z edinstvenimi sposobnostmi in se borijo proti ekipi drugih prvakov, ki so pod nadzorom igralcev ali računalnikov. Cilj je uničiti »Nexus« nasprotne ekipe, strukturo, ki leži v središču baze, zaščitene z obrambnimi strukturami, čeprav obstajajo tudi drugi različni načini igre in različni cilji, pravila in zemljevidi. Vsaka tekma League of Legends je diskretna, vsi prvaki pa se začnejo razmeroma šibki, a krepijo moč z nabiranjem predmetov in izkušenj v teku igre. Prvaki se ponašajo z različnimi vlogami in mešajo različne fantazijske trope, kot so meč in čarovništvo.

 

Današnji lastnik League of Legends je kitajski gigant Tencent

Riot Games sta septembra 2006 ustanovila Brandon “Ryze” Beck in Marc “Tryndamere” Merill, nekdanja poslovna študenta in sostanovalca na Univerzi v Južni Kaliforniji, v Los Angelesu. Navajala sta nezadovoljstvo z njuno poklicno potjo na univerzi in poslovno prakso sodobnih razvijalcev video iger ter se tako odločila, da bosta ustanovila svoje podjetje, namenjeno ustvarjanju brezplačnih iger, ki se nenehno razvijajo s pomočjo povratnih informacij igralcev. Beck in Merill sta zaposlila veterana Defense of the Ancients Stevea “Guinsoo” Feaka, pa tudi več drugih izkušenih razvijalcev, da bi jim pomagali sestaviti in izpopolniti igro, ki bi kasneje postala League of Legends. Razvoj, ki je bil prvotno pod imenom Onslaught, je bil zaradi tehničnih omejitev in nasprotujočih si zamisli Becka in Merilla s številnimi založniki otežen. Sčasoma sta se povezala s kitajskim konglomeratom Tencent, ki je zdaj v celoti lastnik igre in večinskega deleža družbe. Tri leta po ustanovitvi podjetja, 27. oktobra 2009, je League of Legends izšel s 40 prvaki. Razvoj igre se je nadaljeval v zgodnjih letih, ki temelji predvsem na povratnih informacijah igralcev s spletnih forumov. Skrajšana različica igre z imenom League of Legends: Wild Rift za mobilne konzole je bila izdana 15. oktobra 2019.

League of Legends in 2014

League of Legends je bil ob izidu zelo dobro sprejet, od takrat pa je vse bolj priljubljen, z aktivno in ekspanzivno navijaško bazo po vsem svetu. Do julija 2012 je bila League of Legends najbolj igrana PC igra v Severni Ameriki in Evropi glede na število igranih ur.

League of Legends je pustila največji utis katere koli igre pri pretakanju medijskih skupnosti na platformah, kot sta YouTube in Twitch; rutinsko se uvrsti na prvo mesto v najbolj gledanih ali spremljanih iger. Septembra 2016 je Riot Games ocenil, da je vsak mesec več kot 100 milijonov aktivnih igralcev, septembra 2019 pa je podjetje razkrilo, da se igra vsak dan ponaša s skoraj 8 milijoni največjih sočasnih uporabnikov.

Zaradi priljubljenosti igre se je ponudba League of Legends razširila v trgovsko blago z igračami, dodatki in oblačili ter povezavami z drugimi mediji prek glasbenih videov, kinematografov, spletnih serij, dokumentarnih filmov in knjig. League of Legends si je zaslužila pohvalo za svoje različne umetniške in glasbene oddelke, zlasti za oblikovanje likov in vrednost proizvodnje. Različni prvaki v igri so tri različne glasbene skupine, ki so si prislužile veliko pozornosti v resničnem svetu: Pentakill, heavy metal band, K / DA, dekliška skupina K-pop in True Damage, hip hop skupina.

League of Legends ima aktivno in razširjeno tekmovalno sceno, ki jo običajno opisujejo kot vodilni svetovni eSport in glavni dejavnik pri legitimizaciji industrije. V Severni Ameriki in Evropi Riot Games organizira League Series Championship (LCS), ki se nahaja v Los Angelesu, in League of Legends European Championship (LEC) s sedežem v Berlinu, od katerih vsako sestavlja 10 profesionalnih ekip. Podobna regionalna tekmovanja obstajajo na Kitajskem (LPL), Južni Koreji (LCK) in različnih drugih regijah. Ta regionalna tekmovanja so dosegla vrhunec z letnim svetovnim prvenstvom. Svetovno prvenstvo League of Legends 2019 je imelo več kot 100 milijonov edinstvenih gledalcev in doseglo največ 44 milijonov gledalcev z minimalnim nagradnim skladom 2,5 milijona dolarjev, ki je vključeval sodelovanje med Riot Games in Louisom Vuittonom. Invitational za srednjo sezono 2018 je imel največji vrh gledanosti 19,8 milijona, medtem ko je imel finale povprečno gledanost 11 milijonov. League of Legends je najbolj gledani eSport na svetu, ki ima skupno in največjo gledanost, ki ne presega samo neposrednih konkurentov, kot sta Dota 2 in Fortnite, pač pa tudi druge tradicionalne športne prireditve, kot je Super Bowl.

League of Legends je eden največjih e-športov

League of Legends je eden največjih e-športov, saj se po vsem svetu odvijajo različni letni turnirji. Glede na profesionalno igranje v eSports od junija 2016 je League of Legends v nagradni igri beleži 29.203.916 ameriških dolarjev, 4.083 igralcev in 1.718 turnirjev v primerjavi s 64.397.286 dolarjev Dota 2, 1.495 igralcev in 613 turnirji.

League of Legends in 2018

Riot Games igre igrajo kolegijske ekipe v ZDA in Kanadi ter ponujajo denar za štipendije ekipam, ki dosežejo uvrstitve konference. Riot organizira lastne štiri regionalne konference, vendar je tudi partner z dvema drugima konferencama NCAA, konferenco Peach Belt in Big Ten, ki organizirata svojo konferenčno igro na podlagi svojega obstoječega institucionalnega članstva. League of Legends je tudi del tradicionalnih mednarodnih športnih dogodkov, na primer vključen v enega od šestih demonstracijskih dogodkov na azijskih igrah 2018 v Indoneziji. Na dogodku je sodelovalo osem držav po kvalifikacijah s svojih regionalnih kvalifikacijskih turnirjev, Kitajska pa je osvojila zlato.

 

Avtor: M.V.

Vir slik: Wikipedia