Bojan Požar dvignil prah: je družinska podoba Klakočarjeve nova politična taktika? (FOTO)

02. dec. 2025, ob 09.29
Posodobljeno pred 2 urama
164
110 SEK

V politiki se premiki redko zgodijo naključno. Zato je nenadna odločitev Urške Klakočar Zupančič, da po letih striktne zasebnosti začne javno objavljati fotografije svojih otrok, sprožila val vprašanj in dvomov. Je to res le osebna odločitev – ali del predvolilne strategije? Bojan Požar je včeraj zapisal: »Klakočarjeva doslej kazala Zuljana, zdaj, štiri mesece pred volitvami, pa je začela javno objavljati svoja dva mladoletna otroka. #kampanja.«, in s tem odprl vročo razpravo.

Nenadna sprememba, ki odpira številna vprašanja

Dolga leta je predsednica državnega zbora javnost držala stran od svojega zasebnega življenja. Njeni otroci so bili – razumljivo – zaščiteni pred izpostavljenostjo. Potem pa nenaden preobrat. Tik pred volitvami. Marsikdo se sprašuje: Zakaj zdaj? Je to preprosto spontana odločitev matere – ali usklajena poteza političnega marketinga? V politiki je čas vse. Štirje meseci pred volitvami pa niso naključje, temveč klasično predvolilno obdobje, ko se gradi “mehka podoba”, toplina, bližina volivcem.

Objava Urške Klakočar Zupančič,ki je zmotila Bojana Požarja; vir: Facebook
Objava Urške Klakočar Zupančič,ki je zmotila Bojana Požarja; vir: Facebook

Odzivi javnosti: od skrbi do cinizma

Odzivi niso enotni. Nekateri menijo, da ima pravico deliti, kar želi. Drugi opozarjajo na etiko: je prav, da se otroci vključujejo v politični prostor, ki je pogosto krut in brezkompromisen? V razpravah se pojavljajo stavki, kot je: “Otroci niso del kampanje – ali pač?” Vprašanje ostaja občutljivo, saj se dotika meje med politiko in zasebnostjo, med strategijo in starševstvom.

Kaj tak pristop pove o dinamiki volilne kampanje?

V sodobni politiki je zgodba pogosto pomembnejša od programa. Politični svetovalci vedo: ljudje volijo ljudi, ne številk. In družinske fotografije ustvarjajo vtis topline, normalnosti, “našega človeka”. Če je to del strategije, gre za premišljeno potezo. Če ni, pa za dejanje, ki bo – ne glede na namen – imelo politične posledice.

A1 Optika zdaj tudi v Brežicah
A1 Slovenija nadaljuje s širjenjem lastnega optičnega omrežja in zdaj tudi prebivalcem Brežic odpira vrata v svet hitrega in zanesljivega interneta. Z novo infrastrukturo bo spletna izkušnja hitr

In na koncu: kaj si o tem mislimo mi kot družba?

Morda je prav to največje vprašanje. Ne le politika, tudi javnost nosi del odgovornosti. Otroci se ne bi smeli znajti v areni, kjer odmevajo politične puščice. A vendar jih politika vedno znova potegne vase. Kakor koli, ta poteza bo še nekaj časa dvigovala prah – in neizogibno oblikovala ton predvolilnega boja.

Pripravil: I.M.

Vir: Omrežje X/ Bojan Požar, Facebook

164
110 SEK