• C Novo mesto
  • 10:15
  • Ned, 25.07.2021

Hojs jih je napel voditeljici Eriki! Ona pa mu ni ostala dolžna: Lahko zamenjava funkciji …

Pri Tarči so se tokrat lotili mlace nenavadne teme, saj  so se spraševali o lažnih in pravih profilih na twitterju. Za voditeljico Eriko Žnidaršič je twitter predstavljal jedro problema , ker ga uporablja predsednik vlade Janez Janša po njenih izračunih približno 4 ure in 20 minut na dan. Pa še pred dnevi  je poslanka SDS Alenka Jeraj pomotoma razkrila, da uporablja lažni profil. V javnosti in medijih je to sprožila veliko ugibanj in namigovanj o tem, da politične stranke za diskreditacijo uporabljajo lažne in dvomljive profile.

Minister Aleš Hojs ob tem povedal, da se mu zdi bizarno, da se nacionalna televizija ukvarja s sedmimi objavami predsednika vlade ali državnega sekretarja: »Ukvarjate se s tem, zakaj SDS uporablja twitter. Težko odgovarjam za druge, sam sem uporabnik twitterja 10 let in nikoli nisem uporabljal lažnega profila. Ne razumem, da se ljudje skrivajo za lažnimi profili. Zanimivo je, da mora desni pol uporabljati družbena omrežja, da ljudje pridejo do informacij.« Žnidaršičevi je očital, da desna stran potrebuje družabna omrežja, saj na nacionalni televiziji ne izvedo tistih informacij, ki štejejo. Voditeljica mu ob teh namigih ni ostala dolžna: »Glede izbora tem to prepustite nam, če ne pa lahko zamenjava funkciji.«

Nataša Pirc Musar je dejala: »Sprenevedanje stranke SDS, SAB in gospoda Jeretiča presega vse. To je modus operandi. Vemo, da je to model, ki je prišel iz Amerike. To ni brez zveze in ni škoda časa, predvsem glede tega, kako to vpliva na posameznike, ki jih diskreditirajo. S tem se izvaja pritisk na ljudi, da so naslednjič tiho in da se ne oglašajo več. To je klasičen manever desnih strank tudi drugod. Ni sporno, da ljudje uporabijo lažne profile, sporno je, da so žaljivi. Signifikantno je, da desnica najbolj goreče zagovarja svobodo govora, pozablja pa na druge svoboščine.« Hojs je bil še mnenja, da so se na stranko SDS spravili zato, ker so pri uporabi spletnih omrežij najbolj uspešni.

NaDlani.si; Foto: printscreen RTV Slovenija