Medtem ko je Slovenija pod vodo, ljudje pa rešujejo svoje premoženje, se na družbenih omrežjih vrstijo zapisi o podražitvah najrazličnejših izdelkov, ki jih ljudje še kako potrebujejo, pa tudi o ‘velikodušnih’ popustih na kozmetiko, ki se mnogim zdijo v trenutnih razmerah vse prej kot primerna.
Namesto donacij in pomoči pri poplavah, raje 10-odstotni popust na kozmetiko
Posnetek, ki je zaokrožil po Instagramu, je marsikoga močno razburil. Šlo je za objavo modela Ane Colja, ki je želela »ponuditi pomoč« prizadetim v poplavah in zato delila kodo za 10-odstotni popust na izdelke kozmetike Moika. Colja je očitno promotorka njihovih izdelkov, a je s svojo objavo sprožila val ogorčenja. Mnogi so družbi očitali, da je tragedijo izkoristila za služenje denarja, manekenki pa, da je njena objava vse prej kot primerna v luči aktualnih dogodkov. »Poplava je odnesla vašo hišo? Daj no, saj imaš 10% popust na kozmetiko,« so se glasili komentarji na posnetek, ki so ga ljudje delili tudi na Twitterju.
svetnica, res pic.twitter.com/PIBu7rugMN
— lasulja (@lasulja) August 6, 2023
Na dogodek so se medtem že odzvali v podjetju Moika in sporočili, da je objava nastala brez njihove vednosti. »Glede dogajanja na spletu naj najprej povemo, da je objava s kodo, ki smo jo pred časom ustvarili mi, nastala na lastno pobudo avtorja objave in brez naše vednosti. Ker je bila odstranjena relativno hitro, nobena od dveh oseb, ki imata dostop do administracije. Tukaj smo z zelo visokimi standardi zase in za druge, a tukaj smo tudi zato, da odpuščamo, smo ljudje in povemo, ko naredimo napako, in se zanjo opravičimo. Nam je uspelo? Smo imeli nadzor nad tem? Vsekakor nam je globoko žal za dogodek in izrečene besede. Ponovno pa se je izkazalo, da lahko nepremišljeno spinanje kratkoročno prinese veliko pozornosti, dolgoročno pa ruši integriteto in zmanjšuje vero ljudi v dobro. Tu se skriva prava posledica vsega izrečenega v zadnjih dneh,« je zapisala Darja, ustanoviteljica znamke.
N. D.; Foto: Twitter