• 11.73C Novo mesto
  • 05:30
  • Tor, 16.07.2019
  • Prijava

Air France-KLM in Accor združila moči in ponudila okrepljen program zvestobe “Miles+Points”

Od 20. junija dalje lahko člani Air France-KLM programa zvestobe Flying Blue in člani programa zvestobe Le Club AccorHotels sočasno pridobijo Flying Blue milje in Le Club AccorHotels nagradne točke, če letijo z Air France-KLM ali prenočijo v Accor Hotelih. Skupini Accor in Air France-KLM sta tako okrepili partnerstvo in vsem svojim strankam omogočata dvojno pridobivanje milj in točk, kar se v evropski potovalni industriji še ni zgodilo.

Zasluži “Milje & Točke”

0,5 Accor točke na EUR porabljen za nakup leta
(dodatno k redno obračunanim Flying Blue miljam)

1 Flying Blue milja na EUR porabljen za nakup nočitve
(dodatno k redno pridobljenim Accor točkam)

Zamenjaj milje v točke in obratno

4000 Flying Blue milj =
1000 Accor točk

 

2000 Accor točk1  =

1000 Flying Blue milj

[1] Minimalno število Accor točk za zamenjavo je 2000

Za koriščenje teh ugodnosti morajo člani povezati svoje uporabniške račune na spletni strani Flying Blue ali Le Club AccorHotels, nato pa avtomatsko pridobivajo milje in točke vsakič, ko potujejo z Air France-KLM ali prenočijo v Accor Hotelih. Novo, okrepljeno partnerstvo tako strankam ponuja več možnosti, da pridobijo in unovčijo Flying Blue milje in Accor nagradne točke.

Benjamin Smith, generalni direktor Air France-KLM je ob tem izjavil: »Naš cilj je, da zadostimo in celo presežemo pričakovanja naših strank. S tem namenom smo s partnerjem Accor tudi razvili program zvestobe »Miles+Points«. Na takšen način lahko našim skupnim strankam ponudimo še več ugodnosti. Stremimo namreč k temu, da Flying Blue postane vodilni program zvestobe v letalski industriji.«

Sebastien Bazin, predsednik in glavni izvršni direktor podjetja Accor, pa je povedal: »Partnerstvo med Air France-KLM in Accorjem je bilo okrepljeno v korist naših najbolj zvestih članov. Združuje dva velika igralca v globalnem turizmu in preoblikuje pravila izgradnje programov zvestobe. Temeljita sprememba Accorjevega programa zvestobe, ki ga uteleša blagovna znamka ALL – Accor Live Limitless, bo uresničila našo strategijo »razširjene gostoljubnosti« in se razširila preko zgolj gostoljubnosti v vsakodnevno življenje članov programa.«

Air France-KLM in Accor združila moči in ponudila okrepljen program zvestobe “Miles+Points”
1 od 1
Kliknite na sliko za prikaz celotne slike.
DELITE Z OSTALIMI: