• 17.66C Novo mesto
  • 17:31
  • Sre, 23.10.2019

KAMPANJA IMAŠ PRAV SE JE PREDSTAVILA NA KONVENCIJI NA MEJI NEVIDNEGA, MLADI POTROŠNIKI SPOZNAVALI SVOJE PRAVICE

Normal
0

21

false
false
false

SL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Navadna tabela”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije Imaš prav seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Največ zanimanja med mladimi je bilo za pravice povezane s spletnimi nakupi, saj večina obiskovalcev stojnice ni vedela, da je njihova pravica,  da si premislijo ter da lahko skorajda vsak spletni nakup vrnejo trgovcu v roku 14-ih dni po prejemu pošiljke. Obiskovalci so bili veseli tudi informacij povezanimi s turističnimi paketi, popravilom ali menjavi izdelkov, varnosti izdelkov ter možnosti zamenjave banke.

Na stojnici kampanje Imaš prav so se obiskovalci NMN družili tudi z zvezdo slovenske Cosplay scene Kayo Solo, ki je predstavila svoje izkušnje pri uveljavljanju potrošniških pravic, še zlasti pravice do vračila spletnih nakupov, nasmejali so se lahko ilustrativnim opisom potrošniških pravic, s katerimi jih je presenečal stand-up komik Sašo Stare ter prisluhnili razlagi potrošniških pravic vplivnice Anje Susič. Obiskovalci so lahko poznavanje svojih potrošniških pravic preverili s kratkim kvizom in si priborili nakupovalno vrečko iz blaga z oznako kampanje.

V svetovalnem kotičku stojnice je obiskovalcem konvencije Na meji nevidnega pravnik Zveze potrošnikov Slovenije nudil pomoč in nasvete, kako reševati težave s področja potrošniških pravic v EU, na katere se osredotoča kampanja Imaš prav.

Tanja iz Ljubljane je bila tako zelo vesela nasveta, kako reševati svoj zaplet pri spletnem nakupu iz tujine: »Nudena pomoč mi bo prišla zelo prav, saj sem že skoraj obupala, ker se v tuji spletni trgovini sploh ne odzivajo na moja sporočila.« 

Potrošniki se sicer lahko na spletni strani kampanje podučijo o potrošniških pravicah, ki jim jih zagotavlja EU ter o postopkih, ki jih lahko sprožijo za uveljavljanje svojih pravic.

 

DELITE Z OSTALIMI: