• C Novo mesto
  • 20:01
  • Sob, 04.12.2021

Zalando s čustveno praznično kampanjo #JoyIsOurs (#VeselimoSe) poziva k vsesplošnemu širjenju veselja

       Zalando je predstavil praznično kampanjo za širjenje veselja po Evropi, s katero nas spodbuja, da delimo tiste trenutke v življenju, ki nam prinašajo veselje.

       Televizijski oglas prikazuje posebne trenutke, ki si jih v prazničnem času delimo s svojimi najdražjimi, posnela pa ga je Savanah Leaf, ki je bila tudi nominirana za Grammyja.

Berlin, 22. november 2021 // Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, s kampanjo, ki praznuje vse naše trenutke veselja in sreče, v prazničnem času širi veselje po vsej Evropi.

Kampanja #JoyIsOurs (#VeselimoSe) s posebno čustveno noto poziva k druženju, ki predstavlja bistvo prazničnega časa. Ne glede na to, ali gre za nostalgijo po družinskih srečanjih, povezovanju s starimi prijatelji ali preživljanju dragocenega časa z ljubljeno osebo, nas Zalando spodbuja, da praznujemo veselje v vseh njegovih oblikah. Kampanja #VeselimoSe predstavlja korak k »novi normalnosti«, hkrati pa se ozira na izzive, s katerimi smo se soočali v zadnjih mesecih.

Zalando z daljšim televizijskim oglasom, ki prikazuje vrnitev posebnih trenutkov, ki si jih v prazničnem času delimo s svojimi najbližjimi, znova postavlja v ospredje čustva. Oglas je posnela Savanah Leaf – nekdanja olimpijka, danes pa režiserka in fotografinja, ki je bila tudi nominirana za Grammyja. Del kampanje so tudi fotografije, ki so izredno čustvene in jih je posnel slavni brooklynski fotograf Geordie Wood, predstavljene pa bodo na družbenih omrežjih Zalanda. 360-stopinjska kampanja je nastala v sodelovanju s kreativno agencijo Anomaly.

»Zadnji dve leti sta bili polni izzivov in Zalando je odločen, da bo v ta praznični čas prinesel pozitivno vzdušje«, pravi Ralph Rijks, podpredsednik za globalni marketing pri Zalandu. »V podjetju Zalando je samoizražanje del našega DNK-ja. S kampanjo #VeselimoSe tako želimo ustvariti platformo, kjer bo lahko naša skupnost delila svoje spomine in trenutke veselja, z namenom da v času praznikov širimo val dobrih občutkov in pozitivnosti.«

Decembra bodo v okviru kampanje #JoyIsOurs prijatelji Zalanda iz vse Evrope na družbenih omrežjih delili svoje fotografije, na katerih bodo pokazali, kaj njim pomeni veselje, in tako ustvarili še en val veselja in dobrega počutja. Svoje fotografije pa bodo delili tudi številni znani igralci, modeli, blagovne znamke in ostali partnerji, s katerimi je v letu 2021 sodeloval Zalando.

 

 

DELITE Z OSTALIMI: