8 nasvetov za povečanje prodaje na spletu

19. nov. 2017, ob 05.44
Posodobljeno pred 9 meseci
36
180 SEK

Povečanje prodaje na spletu je cilj prav vsakega podjetja, pa naj bo veliko ali majhno. Na srečo obstaja veliko različnih načinov, s katerimi lahko dosežete ta cilj.  V nadaljevanju vam bomo razkrili 8 praktičnih nasvetov za povečanje prodaje na spletu. Nekateri nasveti se nanašajo na specifične tehnike, ki jih lahko uvedete v svoje poslovanje, spet drugi nasveti pa so bolj splošni.

  1. Prodajno besedilo naj ne vsebuje laži

Čeprav se vam to morda zdi povsem logično, pa na žalost veliko spletnih strani obljublja stvari, ki jih ne morejo izpolniti. Poštenost ni samo ključna za vaše poslovanje, poveča tudi zaupanje v vašo blagovno znamko. Dandanašnje občinstvo je že dobesedno alergično na številna pretiravanja, ki so jih marketinška besedila prepolna. Zato povejte vedno tako, kot je, in bodite pošteni. Kupcev nikar ne zavajajte. S tem boste omogočili tudi povečanje prodaje na spletu.

  1. Na spletni strani objavite mnenja strank

    Odzivi strank še nikoli niso bili tako zelo pomembni, zato morate za povečanje prodaje na spletu na svoji spletni strani omogočiti tudi mnenja strank. Zadovoljne stranke lahko za vas naredijo ogromno – napišejo lahko svoje mnenje, ki ga preberejo tudi drugi in se na ta način odločijo za nakup. Veliko število zadovoljnih strank ima namreč veliko večji vpliv kot kakršno koli besedilo, ki ga boste napisali.

    Za povečanje prodaje na spletu ponudite več možnosti plačila.

  1. Ustvarite občutek nujnosti


Napisali smo že, da morate biti pošteni o tem, kdo ste in kaj prodajate, Obenem pa ni nobenega pravila o tem, da ustvarite občutek nujnosti, s katerim boste stranke prepričali, da takoj kupijo vaš izdelek. S tem boste dobro poskrbeli za povečanje prodaje na spletu. To lahko storite na različne načine: ponudite samo omejeno število izdelkov, pripravite akcijo, ki traja le določen čas in podobno.

Mesečni horoskop: Oktober 2024
Oktober 2024 prinaša priložnosti za poglobljene spremembe in osebno rast za vsa zodiakalna znamenja. Ta mesec je zaznamovan z energijo preobrazbe, odločnih korakov naprej in ponovnim osredotočanje

  1. Ponudite garancijo – povračilo denarja

Včasih je prav garancija tisti faktor, zaradi katere se stranka odloči za nakup. To pa zato, ker ve, da bo lahko izdelek vrnila, če z njim ne bo zadovoljna, svoj denar pa dobila nazaj. S tem pa se bo izognila tveganju, da bo izgubila svoj denar, od izdelka pa ne bo imela nič, ker ne bo deloval ali pa ji sploh ne bo ustrezal. Če je vaš cilj povečanje prodaje na spletu, potem morate strankam pri nakupu ponuditi tudi povračilo denarja.

  1. Zmanjšajte izbor produktov ali storitev

Je ta misel za vas nepredstavljiva? Mislite, da boste s tem, ko strankam ponudite ogromno različnih izdelkov, povečali prodajo? Ni nujno! Včasih lahko prav velika izbira vpliva na to, da se stranka ne more odločiti, kaj bi kupila in na koncu ne kupi ničesar. Zato produkte na spletni strani organizirajte tako, da boste zmanjšali svojo ponudbo, in tako poskrbite za povečanje prodaje na spletu.

  1. Poenostavite proces online plačevanja

Ogromno strank se odloči za določen izdelek in ga doda v košarico, potem pa spletno stran zapusti. Morda je to prav zaradi preveč zapletenega načina zaključevanja nakupa. Zato morate storiti vse, kar je možno, da proces plačevanja povsem poenostavite. Le tako boste storili vse za povečanje prodaje na spletu. Izogibajte se nepotrebnim obrazcem in številnim korakom, ki stranko pripeljejo do konca nakupa. Prav tako jih pri nakupu ne omejujte tudi časovno.

  1. Ponudite številne možnosti plačevanja

Strankam nikar ne ponudite le plačila po povzetju. Za povečanje prodaje na spletu dodajte tudi druge možnosti plačila: preko tekočega računa, s plačilnimi karticami, preko paypala in podobno.

  1. Uporabite kakovostne slike produktov

Še zadnji nasvet za povečanje prodaje na spletu: v svoji spletni trgovini uporabite le kakovostne in velike slike izdelkov ali produktov, ki bodo stranke privabile k nakupu. Prav tako poskrbite, da bo za vsak izdelek na razpolago več različnih slik. Ne pozabite – ljudje kupujemo tudi z očmi.

Pripravila: Monika M.

 

36
180 SEK