• C Novo mesto
  • 00:15
  • Pon, 18.10.2021

8 načinov, kako izboljšati koncentracijo

Se vam večkrat zgodi, da na sredini pomembnega opravila, ko bi morali ostati zbrani, povsem izgubite koncentracijo? Pomanjkanje koncentracije je pogosto odraz utrujenosti in neprespanosti, zato je pomembno, da najprej poskrbite za kvaliteten spanec ter si privoščite zdrav obrok. Včasih pa lahko vzrok za pomanjkanje koncentracije tiči tudi kje drugje. V spodnjem članku preberite, kako povečati koncentracijo in poskrbeti, da boste pri svojem delu bolj učinkoviti.

Trenirajte svoje možgane

Pomembno je, da ne dovolite svojim možganom, da postanejo zaspani. Berite knjige in časopise, rešujte križanke ali sudoku. Že 15-minutni trening možganov na dan bo konkretno izboljšal vašo koncentracijo, obenem pa tudi spomin.

Privoščite si zdravo prehrano

Da lahko ostanete zbrani, potrebujete energijo, energijo pa najbolj učinkovito črpate iz hrane. Privoščite si zdrave obroke, za katere vam ne bodo hvaležni le vaši možgani, ampak celo telo. Izpuščanje zajtrkov, nezdrava in procesirana hrana namreč slabo vplivajo na vašo koncentracijo in sposobnost razmišljanja. Nezdrava prehrana zmanjšuje tudi vašo produktivnost.

Vzemite si čas za odmor

Če dolgo časa delate isto stvar, je povsem običajno in razumljivo, da vam pade koncentracija. Če čutite, da z glavo niste več pri stvari, si raje vzemite nekaj minut pavze, se nadihajte svežega zraka, se pretegnite ali pa kaj prigriznite.

Poskrbite za dobro organizacijo

Vsak večer na list papirja zapišite, kaj vse morate postoriti naslednji dan. Če boste primerno razporedili čas in vse obveznosti načrtovali vnaprej, vam bo veliko lažje, da vse to tudi uresničite.

Delajte le eno stvar naenkrat

Veliko bolj produktivni boste, če se najprej posvetite eni stvari, jo dokončate in se šele nato lotite naslednje. Večkrat delamo napake, ko mislimo, da se bomo bolje odrezali, če skušamo postoriti več stvari hkrati. V resnici pa se rezultati kažejo le v pomanjakanju koncentracije in nenatančnosti.

Odklopite vse moteče dejavnike

Vse, kar bi vas lahko v določenem trenutku zmotilo, dajte na stran. Dandanes so zelo moteč dejavnik tudi mobilni telefoni, ki jih imamo neprestano pri sebi. Ugasnite telefon ali ga za tisti čas, ko bi se radi skoncentrirali na točno določeno stvar, preprosto pospravite. Veliko lažje bo.

Meditirajte

Meditacija odganja stres, izboljšuje dobro počutje, pozitivno vpliva na zdravje in seveda tudi izboljšuje koncentracijo. Poskusite nekaj minut meditacije ali joge ali dihalnih vaj na dan in hitro boste opazili razliko.

Vsakemu posamezniku ustreza nekaj drugega, zato vam predlagamo, da preizkusite različne metode in ugotovite, kaj vam najbolj pomaga. Ne pozabite pa, da je ključ do odlične koncentracije in dobrega počutja zdrav način življenja.

Pripravil NaDlani.si; Foto: Pexels