V hitrem in konkurenčnem svetu dela je dosledno doseganje najboljše uspešnosti ključno za karierno rast in strokovni uspeh. Ne glede na to, ali si prizadevate za vzpon po korporativni lestvici, izboljšanje svojega nabora veščin ali preprosto želite pozitivno vplivati na podjetje, vam bo deset koristnih nasvetov pomagalo izboljšati vašo uspešnost na delovnem mestu.
1. Postavite si jasne cilje
Določite specifične, merljive, dosegljive, relevantne in časovno omejene cilje, ki pa vam ne bodo povzročali številnih preglavic in močnega stresa. Jasna usmeritev k nekemu cilju vas bo ohranjala motivirane in vam bo narekovala potek vašega delovnega dne.
2. Prioritizirajte naloge
Uporabite enostavno taktiko za razvrščanje nalog v štiri skupine;
Osredotočite se na naloge, ki se ujemajo z vašimi cilji in spadajo v prvo ali kvečjemu še v drugo skupino. Naloge iz tretje in četrte skupine lahko počakajo.
3. Upravljajte svoj čas
Uporabite tehnike upravljanja časa, kot je na primer »tehnika Pomodoro«, ki vključuje delo v osredotočenih intervalih (npr. 25 minut), zatem pa vam diktira kratek odmor. To pomaga ohranjati vašo osredotočenost in produktivnost čez ves dan.
4. Stalno učenje
Bodite na tekočem s trendi na svojem področju in vlagajte v svoj strokovni razvoj. Udeležujte se delavnic, spletnih seminarjev in predavanj, da pridobite nove veščine in razširite ali poglobite svoje znanje.
5. Izboljšajte komunikacijo
Učinkovita komunikacija je ključna za sodelovanje in razumevanje. Aktivno poslušajte, postavljajte vprašanja in se izražajte jasno, da preprečite nesporazume.
6. Pametno razporejajte svoje delo
Lahko si priznate, da ne morete vsega narediti sami. Razporedite svoje naloge članom ekipe glede na njihove sposobnosti in znanje, kar bo vam omogočilo boljše osredotočanje na vaše odgovornosti in naloge.
7. Sprejmite povratne informacije
Konstruktivna kritika vam pomaga rasti, zato se jo naučite prepoznati, sprejeti in uporabiti v svojo prid. Cenite povratne informacije sodelavcev in nadrejenih ter jih uporabite za pozitivne spremembe v vašem pristopu k delu.
8. Skrbite za svoje zdravje
Zdravo ravnovesje med delom in zasebnim življenjem je ključno za trajno visoko uspešnosttako v službi kot doma. Poskrbite za dober spanec, redno telovadite in se ukvarjajte z dejavnostmi, ki osvežijo vaš um in telo.
9. Uporabite prednosti sodobne tehnologije
Izkoristite najrazličnejše programe in aplikacije za optimizacijo nalog in organizacijo. Programska oprema za upravljanje projektov, aplikacije za sledenje času in platforme za komunikacijo lahko bistveno izboljšajo vašo učinkovitost.
10. Bodite optimistični
Do izzivov pristopite z optimističnim odnosom. Pozitiven odnos namreč izboljšuje sposobnost reševanja problemov in vas spodbuja, da spremembe sprejmete kot priložnost za rast.
Pripravil: NaDlani.si
Foto: Unsplash