• C Novo mesto
  • 01:00
  • Pet, 01.07.2022

Netflix zaradi drastičnega upada naročnikov odpustil 150 zaposlenih

poletni festival

Podjetje Netflix je v zadnjih treh mesecih izgubilo več kot 200.000 naročnikov, kar predstavlja skoraj 2 % vseh naročnikov na območju Severne Amerike, ki so imeli aktivno naročnino pri Netflixu. Zdaj so sporočili, da so bili primorani odpustiti kar 150 zaposlenih, saj naj bi bil padec naročnin tako velik, da je že konkretno vplival na proračun sicer uspešnega podjetja.

Te odpovedi so posledica odpovedi več aktivnih naročnikov in so se morale realizirati zgolj iz poslovnih razlogov, ne pa zaradi napak zaposlenih,” so sporočili iz digitalne platforme Netflix. Večina odpovedi se je zgodila na območju Združenih držav Amerike in predstavlja 2 % vseh aktivnih naročnin na tem območju sveta. ”Trdo garamo in se trudimo, da bi našim zaposlenim čim bolj pomagali v teh težkih in nesigurnih trenutkih,” so še zapisali.

Priljubljena platforma je 19. aprila v sporočilu za javnost povedala, da so izgubili več kot 200.000 naročnikov, kar predstavlja do sedaj največji padec in izgubo za priljubljen Netflix v zadnjem desetletju. Družbi se je očitalo, da so občutno zmanjšali količino vsebine ter omejili število dosegov iz enega računa, prav tako pa so konstantno višali ceno mesečne naročnine. Vse to je pustilo slab pečat pri mnogih naročnikih, ki so se zaradi slabe izbire in višanja cen odločili za prekinitev naročnine.

Kot so sporočili iz podjetja, so bili primorani odpustiti večje število zaposlenih, saj so morali zmanjšati stroške podjetja. Rast priljubljenega Netflixa se je v zadnjih mesecih občutno zmanjšala, za kar so med drugim okrivili tudi posledice vojne v Ukrajini.

Čeprav je tokratno število odpuščanja zaposlenih največje do sedaj, pa so že pred mesecem dni, natančneje ob koncu aprila, javnosti sporočili, da so odpustili več zaposlenih na področju marketinga in oglaševanja. Sedaj so bili primorani odpustiti bistveno več ljudi, poročajo o 150 odpovedi.

Padec je bil še hujši zaradi objav nezadovoljnih uporabnikov na socialnih omrežjih. Tam objave dosežejo ogromno število ljudi, podobne kontroverzne novice pa se hitro in nenadzorovano širijo po vsem svetu.

Netflix sedaj išče načine, kako izboljšati svoje ekonomsko stanje. Nove napovedi, da bodo med videi začeli predvajati krajše oglase, s katerimi bi začeli služiti denar, so seveda še bolj razjezile nekatere naročnike. Konec decembra je imel Netflix zaposlenih skupno 11.300 zaposlenih, ta številka se pa sedaj drastično manjša.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Unsplash

        

e-bike