• C Novo mesto
  • 03:08
  • Tor, 18.01.2022

Takšna barva srajce vam bo v službi prinesla povišico

Vaš uspeh v službi je v največji meri seveda odvisen od vašega truda, talenta in prizadevnosti. Vendar se na žalost pogosto zgodi, da nadrejeni ne opazijo, kakšno vrednost prispevate k uspešnosti podjetja, zaradi česar morate na to opozoriti sami. Če mislite, da v službi delate dobro in ste veliko pripomogli k doseganju zastavljenih ciljev, je čas za pogajanje o višji plači. Ključnega pomena je, kako se boste lotili pogajanja, kakšna bo vaša komunikacija in argumenti. Ne smete pa pozabiti na še eno ključno stvar: kaj boste tisti dan oblekli. Marsikateremu moškemu morda to ni tako zelo pomembno, vendar verjemite, da v resnici je. Britanska prodajalna moških oblačil Jacamo je naredila raziskavo in ugotovila, kakšna barva srajce prinese pri pogajanju za povišico največ sreče. Sodelovalo je 1500 zaposlenih, od katerih je večina izbrala to barvo srajce:

Svetlo modra srajca s temno modro kravato

Raziskava je pokazala, da največ sreče pri pogajanju za višjo plačo prinese kombinacija svetlo modre srajce s temno modro kravato. To ni stvar okusa, ampak psihologije. Modra je barva, ki pooseblja umirjenost, samozavest, prepričanje vase, zvestobo in celo uspeh. Vse to pa potrebujete, ko se boste pogajali za višjo plačo. Modra barva seveda predstavlja tudi modrost in kreativnost. Če se želite počutiti bolj prepričane v svoje ideje, vam bo modra barva pri tem pomagala, saj bo umirila vaše živce in spodbudila kreativno žilico. Ravno zaradi tega je modra srajca poleg pogajanja za višjo plačo primerna tudi za razgovore za službo. Poskusite – boste videli, stavimo, da boste bolj mirni, samozavestni in uspešni.

Izogibajte se rdeči

Strokovnjaki svetujejo, da se za posebne službene priložnosti, kot so pomembni sestanki, razgovori ali pogajanja za povišico, izogibate rdeči srajci. Rdeča je namreč zelo močna in agresivna barva, ki lahko v okolico večkrat spušča napačne signale. Opaženi boste zagotovo, vendar ne nujno v pozitivnem smislu. Sodelavci vas lahko zaradi tega dojemajo kot egocentricistične, vsiljive, preveč impulzivne in željne pozornosti.

Pripravil NaDlani.si; Foto: Pexels