»Res je težko verjeti, da je to storil, a zgodilo se je.«
Pretirano polnjenje nakupovalnega vozička na spletnih straneh različnih trgovin je eden izmed hobijev številnih mamic. Včasih izberejo nekaj stvari, kar jim všeč, napolnijo košarico in nato nekaj časa razmišljamo, ali bodo prešle na plačilo. Pogosto zgodi, da se na to preprosto pozabi. Mama iz New Jerseyja, po imenu Madhu Kumar, je storila prav to. Vendar pa so po nekaj dneh začela prihajati presenečenja na dom. Nenadoma sta Madhu in njen mož Pramod začela prejemati pakete po pošti in nista imela pojma, od kod prihajajo.
Zaslišani sostanovalci
Madhu je za CNN povedala, da je v preko spletne trgovine Walmart v nakupovalni voziček postavila ducat stolov, nameravala pa je izbrati tiste, ki so ji najbolj všeč. Potem ko je svojemu dveletnemu sinu Ayaanshu pustila, da se igra z njenim telefonom, se je ta ponesreči odločil namesto nje. In njegova odločitev je bila dokončati vrstni red vsega v košari. Mali Ayaansh namreč je prek maminega mobilnega telefona naročil pohištvo v vrednosti 1500 evrov. Oče Pramod je za NBC New York povedal, da ne morejo verjeti, da je njunemu sinu res uspelo naročiti toliko paketov. »Res je težko verjeti, da je to storil, a zgodilo se je,« pa je dejala in Madhu je priznal, da je zaslišal vse sostanovalce po vrsti, da bi ugotovil, kdo je to storil.
Zaklenjen telefon kot rešitev
Vprašala je moža in starejše otroke, ne da bi vedela, da za tem morda stoji najmlajši član njune družine. »Tako majhen je, tako srčkan, smejali smo se, ko je naročil vse te stvari,« je rekla. Zdaj se je družina znašla s toliko paketi, da zanje ni prostora. CNN-u so povedali, da namerava vrniti večino predmetov, ki jih je naročil Ayaansh. Odločili so se tudi, da bodo na svoje telefone postavili nekaj varnostnih ukrepov, če bi Ayaansh želel še malo več nakupovati na spletu. »V prihodnosti bomo postavili stroge kode ali prepoznavanje obrazov, tako da bo, ko dvigne telefon, ugotovil, da je zaklenjen,« je Pramod povedal za NBC New York.
N. D.; Foto: youtube