• C Novo mesto
  • 12:45
  • Tor, 25.01.2022

4 tehnike, ki pomagajo pri boju proti občutku tesnobe

Današnji življenjski slogi mnogo posameznikov popeljejo na rob zmogljivosti in jih vržejo v boj s tesnobo in depresijo. V teh prazničnih dnevih moramo biti še posebej pozorni na morebitne znake, ki kažejo, da mi ali oseba, ki nam je blizu trpi za tovrstno motnjo. Kako si lahko v tem primeru pomagamo?

Naporna služba, številne nadure, pretirano primerjanje našega življenja s tistim, ki ga vidimo na socialnih omrežjih, finančne težave, splošna življenjska preobremenjenost in še mnogo drugih faktorjev lahko povzročijo, da se oseba znajde v boju s tesnobo ali celo depresijo. Načeto je mentalno zdravje in takšna oseba potrebuje pomoč, da najde pot iz krize, v kateri se je znašla.

Zavedati se je potrebno, da občutek tesnobe ni nič sramotnega, in da se lahko v podobni situaciji hitro znajde prav vsak posameznik. Hujše oblike tovrstne motnje lahko vodijo celo v zdravljenje s pomočjo psihologov, vendar si lahko stvari olajšamo tudi sami, s prakticiranjem različnih naravnih tehnik, ki nam lahko pomagajo pri boju proti občutku tesnobe.

Globoko dihanje

Ena izmed najbolj priporočljivih tehnik pri boju s tesnobo je globoko dihanje. Ko ste nervozni in vas popada občutek tesnobe, se poskušajte čim bolj umiriti in vsaj pet minut globoko dihati. To vas bo še dodano pomirilo in vam pomagalo, da neprijetni občutek tesnobe izgine.

Telovadba

Fizična aktivnost lahko preusmeri pozornost vašega telesa iz glave v ostale dele in s tem povzroči, da se glava umiri. Telovadba (še posebej zunaj na svežem zraku) bo osvobodila hormone dobrega počutja, na primer serotonin in vam s tem omogočila, da se boste počutili bolje.

Zdrava prehrana

Čeprav marsikdo dvomi v to tehniko, pa je sedaj res že jasno, da zdrava prehrana dejansko pozitivno vpliva na naše počutje in življenje nasploh. Priporočljivo je izogibanje uživanju sladkorja. Po drugi strani je priporočljivo uživanje svežih produktov, kot so sveže sadje in zelenjava, žitarice in meso.

Terapija z močnimi aromami 

Dokazano je, da nekatere arome pozitivno vplivajo na aktiviranje nekaterih možganskih celic, tudi tistih, ki pomagajo pri nadzorovanju občutka tesnobe. Najbolj vam lahko pri tem pomagajo arome kot so sivka, vrtnica, pomaranča in jasmin.

Pripravil NaDlani.si; Foto: Pexels