• C Novo mesto
  • 00:31
  • Pon, 18.10.2021

Če želite raven trebuh, počnite tole

Izgubljanje maščobe okoli trebuha se morda zdi na prvi pogled misija nemogoče, a v resnici ni vse tako črno. Upoštevajte spodnje nasvete in čez nekaj tednov boste opazili občutno razliko.

Zmanjšajte vnos kalorij, a ne pretiravajte

Če se želite znebiti odvečnih kilogramov, se morate osredotočiti na zdravo prehrano in zmanjšati vnos kalorij. Vendar bodite pozorni – če si želite telo le preoblikovati, nikar ne sledite na slepo raznim dietam za hujšanje. Če boste pretiravali z zmanjšanim vnosom kalorij, lahko s tem upočasnite presnovo, kar ni dobro, če se želite znebiti maščobe okrog trebuha.

Jejte več vlaknin

Vlaknine odlično vplivajo na prebavo, dokazano pa je tudi, da upočasnjujejo praznjenje želodca, zaradi česar se boste dlje časa počutili siti.

Uživajte probiotike

Če si prizadevate za privlačen ploski trebuh, je zelo pomembno, da najprej uredite prebavo. Če imate težave z rednim odvajanjem blata oziroma zaprtjem, bodo rezultati slabši, poleg tega boste ves čas imeli občutek napihnjenosti. V tem primeru je priporočljivo narediti kuro s probiotiki.

Telovadite

Seveda brez telovadbe ne morete preoblikovati svoje postave. Potrudite se, da naredite čim več vaj za trebušne mišice, hkrati pa ne pozabite niti na kardio vadbo. Če niste prepričani, kakšen trening izvajati, vam priporočamo, da se obrnete na strokovnjaka, ki vam bo znal ustrezno svetovati.

Uživajte zdrave maščobe

Prepričanje, da se je treba izogibati maščobam, če želite raven trebuh, je zmotno. Izogibati se morate nezdravim maščobam, medtem ko so zdrave več kot dobrodošle – vendar v zmernih količinah. Privoščite si plave ribe, lososa, avokado, olivno olje, oreščke …

Zmanjšajte vnos ogljikovih hidratov

Ogljikovim hidratom se ne rabite povsem izogibati, razliko bo naredilo že, če zmanjšate njihov vnos. Namesto testenin, riža in krompirja si raje privoščite zelenjavo in sadje. Hitro boste opazili razliko.

Na svoj jedilnik vključite jabolčni kis

Jabolčni kis dela čudeže. Ne samo, da vam bo pomagal izgubiti maščobo okrog trebuha, zelo pozitivno bo vplival tudi na vaše splošno zdravje.

Vsak dan hodite vsaj 30 minut

Kombinacija zdrave prehrane in telovadbe je seveda zelo uspešna, če se lotite izgubljanja maščobe okrog trebuha. Še dodatno pa vam bo pomagalo, če boste čez dan hodili vsaj 30 minut (priporočljivo je narediti okrog 7500 korakov).

Izogibajte se sladkim pijačam

Včasih se sploh ne zavedamo, koliko kalorij zaužijemo v tekoči obliki. Naj bo vaša glavna pijača navadna voda. Če pijete čaj ali kavo, se izogibajte sladkorju, razne sladke sokove in gazirane pijače pa kar črtajte s seznama. Poskrbite, da bo vaše telo ustrezno hidrirano – spijte čim več vode.

Privoščite si kvaliteten spanec

Tudi dober spanec ima pomemben vpliv na vaše telo. Poskrbite, da spite dovolj, izogibajte se stresnim situacijam, vzemite si čas zase in se sproščajte.

NaDlani.si; Foto: Unsplash