• C Novo mesto
  • 14:03
  • Pon, 08.08.2022

Kako na hitro pripraviti telo na poletje?

podčetrtek

Pomlad je že tukaj in kot bi mignil, bo kmalu tudi poletje. Se ga že veselite? Ali pa ste med tisto množico, ki je v skrbeh zaradi svojega telesA? Preizkusite te preproste dietne in športne tehnike, da hitreje izgubite odvečno maščobo in telo preobrazite v elegantno in izklesano figuro. Poletje se namreč hitro približuje in kmalu bomo veliko časa preživeli na plaži v kopalkah.

  1. Izključite ogljikove hidrate

Do poletja postopoma izključite ogljikove hidrate iz vaše diete. Priporočamo, da vsak teden zmanjšate količino ogljikovih hidratov za 25 gramov, dodate pa 10 gramov beljakovin. Na ta način bo vaše telo pokurilo več maščobnih zalog, vzdrževali boste mišično maso in se znebili odvečne vode.

  1. Cardio na prazen želodec

Na tešče z aerobno vadbo (npr. s tekom) pokurimo več odvečne maščobe, kot po obroku. Zato izkoristite toplejša jutra za kratek tek po mestu, preden se podate v službo ali v šolo.

  1. Uporabite prave nadomestke

Vsako jutro pred jutranjo vadbo na tešče, spijte vsaj 200 mg kofeina ali pa 10 gramov BCAA proteinov. Na ta način ne boste samo pospešili razgradnje vaših maščob, ampak boste tudi ohranjali mišično maso in dobili dovolj energije za vadbo.

  1. Porazdelite trening tekom dneva

Če je vaš cilj, da imate vsak dan 60 minut intenzivnega treninga, lahko teh 60 minut razdelite na npr. dve krajši, vendar bolj intenzivni vadbi. Tako boste poskrbeli, da bo vaš metabolizem ostal zelo aktiven tekom celotnega dneva in tako boste pokurili več maščob.

  1. Uporabite sestavljene gibe

Na ta način boste porabili bistveno več kalorij in stimulirali boste izločanje lastnih hormonov, ki kurijo maščobo. Osredotočite se torej na sestavljene gibe, kot so počepi in skleci, kot pa da na napravah trenirate zgolj eno mišico.

  1. Izločite ogljikove hidrate iz zajtrka

Zjutraj imamo najvišji nivo kortizola (prav tako pa tudi po treningu). Raziskave pravijo, da kortizol spodbuja razgradnjo mišic, zato je pomembno, da že zjutraj zaužijemo dovolj beljakovin, da to preprečimo.

Srečno!

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Unsplash

 

dolenjske lekarne