• C Novo mesto
  • 03:40
  • Ned, 13.06.2021

Napotki za vadbo v vročih dneh

Poletje se bliža in temperature bodo vsak dan nekoliko višje. To je za mnoge odlična novica. Res pa je, da je rekreacija v vročini nekoliko otežena in neprijetna. Že tako nam je vroče, s športom pa se stanje še poslabša. Poleg tega se pri rekreaciji v vročini poveča možnost za nastanek dehidracije in sončnega udara. Vseeno pa je priporočljivo, da tudi v poletnih meseih poskrbite za vadbo in ostanete v kondiciji.

Sredi dneva, ko je najbolj vroče, se telesni vadbi raje izogniti. Še posebej med 10. in 16. uro. Dobro je, če se s športom ukvarjate čim bolj zgodaj zjutraj ali pozno zvečer.

Senčna lega

Če se odpravljate na tek, izberite traso, ki se nahaja v čim bolj senčni legi. To je lahko gozd, park ali kakšno drugo območje, kamor sončni žarki ne sijejo tako močno.

Popijte dovolj vode

V normalnih razmerah je priporočljivo popiti vsaj 2 litra vode na dan. Če pa ste izpostavljeni vročini, zraven pa se še rekreirate, mora biti ta količina še večja. Poskrbite, da boste imeli plastenko vode ob rekreaciji vedno ob sebi.

Znižajte pričakovanja

Če se na prostem rekreirate, ko je vroče, znižajte pričakovanja do sebe. Ne naprezajte se kot običajno, ampak vadbo prilagodite trenutnim razmeram. Poslušajte, kaj vam sporoča vaše telo. Spremljajte svoj srčni utrip in če se ta nenadoma precej poviša, takoj prekinite z vadbo.

Zaščita pred UV žarki

Če se rekreirate na soncu, se pred škodljivimi UV žarki ustrezno zaščitite. Nanesite sončno kremo, na glavi imejte čepico, s sončnimi očali pa zaščitite svoje oči. Oblačila naj bodo zračna in hladna.

Nadlani.si