• C Novo mesto
  • 03:10
  • Ned, 22.05.2022

Tako se lahko izognete pridobivanju dodatnih kilogramov med božičnimi prazniki

Prihajajoči prazniki s seboj prinesejo veliko radosti, čarobnega vzdušja in lepih trenutkov, a marsikoga na koncu tudi razočarajo. Vsi vemo, da je dobra hrana med božično-novoletnimi prazniki zelo pomembna. Kako brezskrbno uživati v njej in obenem preprečiti, da se ne bi pretirano zredili? Sledite spodnjim nasvetom.

Bodite aktivni

Vsakdo se med prazniki kdaj »pregreši«, poje preveč ali poje tista živila, ki jih sicer morda ne bi smel ali pa zanj niso najbolj priporočljiva. Da kljub temu preprečite pridobivanje odvečnih kilogramov, poskrbite, da ste fizično aktivni. Tako se vam v novem letu ne bodo poznale negativne spremembe na vašem telesu, ampak le pozitivne. Privoščite si vsaj en polurni sprehod na svežem zraku na dan. Če radi smučate, si kakšen dan rezervirajte za smučanje. Tudi sankanje ali kepanje na snegu vam bo pomagalo pokuriti kalorije. Če boste nekaj časa v dnevu preživeli na svežem zraku, ne boste preprečili le pridobivanja odvečnih kilogramov, ampak se boste tudi bolje počutili.

Privoščite si dovolj spanca in pijte veliko vode

Če se boste vsak dan kvalitetno naspali, bo vaša želja po hrani (predvsem po sladkem) manjša. Pomembno je, da ustrezno hidrirate svoje telo, kar vam bo hkrati pomagalo zavreti lažni občutek lakote. Nič ni narobe, če si poleg božičnega kosila privoščite še nekaj piškotov – pomembno pa je, da z nezdravimi prigrizki ne pretiravate. Če boste veliko pili, bo vaša želja po hrani manjša.

Uporabljajte manjše krožnike

Če se ne morete izogniti prenajedanju ob božični večerji, se odločite za manjše krožnike in posledično manjše porcije. Tako boste zaužili manj.

Prilagajajte svoje kuhanje

Seveda je pomembno, da si ob praznikih privoščite nekaj dobrega, vendar lahko sami veliko pripomorete k temu, kako redilni bodo obroki, ki jih boste uživali. Poskusite jih pripraviti na bolj zdrav in manj kaloričen način. Nekaj idej: maslo lahko zamenjate s potlačeno banano ali bučkinim pirejem, namesto belega sladkorja uporabite rjavega ali pa stevio, čokolado in bonbone zamenjajte za suho sadje.

Pripravil NaDlani.si; Foto: Pexels

dolenjske lekarne