• C Novo mesto
  • 04:31
  • Ned, 11.04.2021

Triki, kako do bolj čvrstih prsi

Vsaka ženska si želi, da bi bile njene prsi čvrste čim dlje. Obstajajo številni triki, s katerimi lahko to dosežete. Nošenje modrčka je pri tem priporočljivo, vendar pa naj čas nošenja ne bi bil daljši od 12 ur na dan. Poleg tega je priporočljivo izvajati vaje za prsne mišice, vzdrževati zdravo telesno težo, masirati prsi in posegati po zdravi prehrani.

Velikost dojk in čas, v katerem se bodo te povesile, sta odvisna predvsem od genetike. Praviloma se velike prsi povesijo prej kot majhne. Povprečna masa prsi znaša med enim in dvema kilogramoma. Večje prsi se v povprečju spustijo za 11 cm. Kljub temu, da na številne dejavnike ne moremo vplivati, pa lahko z določenimi postopki dosežemo, da se bodo prsi povesile kasneje, kot bi se sicer.

Trening prsnih mišic

Oprijem prsnega koša boste povečali, če boste redno izvajali vaje dviganja uteži, sklece in vzdržljivostne vaje. Po drugi strani največjo nevarnost za ohranjanje čvrstih prsi predstavlja tek. Med tovrstno vadbo se namreč raztezajo vezi in vezivno tkivo. Da bi se temu v največji možni meri izognili, je med tekom obvezna uporaba športnega topa.

Izguba telesne teže in povečanje telesne mase

Z vsako spremembo telesne mase lahko pričakujete tudi spremenjen videz dojk. Če boste izgubili 7 kilogramov, se naj bi to odražalo na košarici, ki bo za eno številko manjša. Po drugi strani je s povečanjem telesne mase povezano pretrganje vezivnega tkiva, zaradi česar pride do strij. Te pa so glavni krivec povešenih dojk. Da bi omilili ta učinek, strokovnjaki priporočajo postopno hujšanje z redno vadbo.

prsi2

prsi2

Izbira nederčka

Po nekaterih študijah naj bi kar 80 odstotkov žensk nosilo napačno velikost modrčka. Najpogosteje se dogaja, da pride do nošenja moderčka s premajhnimi košaricami. Ženske dostikrat nosijo tudi večje modrčke, kot bi bilo potrebno. Nošenje modrčka je koristno, saj ta prsim daje potrebno oporo. Vendar pa strokovnjaki poudarjajo, da naj ga ženske ne bi nosile več kot 12 ur na dan.

Nega kože

Tako kot ostali deli telesa tudi prsi potrebujejo vsakodnevno vlaženje s kakovostno kremo. Kremo je priporočljivo vnašati s krožnimi gibi, ki spodbujajo cirkulacijo v tem vezivnem tkivu. Zaradi tega se izboljša elastičnost tkiva. Masažo prsi lahko izkoristite kot hkraten samopregled prsi. Če začutite kakšno bulo, o tem obvezno povejte svojemu zdravniku. Zgodnje odkrivanje raka na dojkah je ključnega pomena pri uspešnem zdravljenju.

krema

krema

Vpliv hormonov

Estrogen je glavni ženski spolni hormon, ki vpliva na videz dojk. Odgovoren je za rast dojk, uravnava pa tudi spremembe, do katerih pride med menstruacijskim ciklom. Po menopavzi se mlečne žleze, ki se nahajajo v dojkah, izsušijo. Zaradi tega te postanejo mehkejše. To je proces, na katerega lahko vplivamo le s hormonsko terapijo.

Dojenje

Številni povezujejo povešene dojke z dojenjem, vendar pa ta teza v znanstvenih raziskavah ni bila potrjena. Dokazano je nameč bilo, da se čvrstot dojk med ženskami, ki so, in ženskami, ki niso dojile, ne razlikuje. Povešenje dojk je v večji meri povezano s razširitvijo in krčenjem mlečnih žlez med nosečnostjo. Pri ohranjanju čim bolj čvrstih prsi morate zato paziti, da med nosečnostjo ohranjate primerno težo. Poleg tega pa naj tudi pridobivanje in izgubljanje kilogramov poteka čim bolj postopoma.

Zdrav način življenja

Ko govorimo o ohranjanju čvrstih prsi, je zdrava prehrana poglavitnega pomena. Pri tem so še posebej pomembni vitamini A, E, D in omega 3 maščobne kisline. Hkrati je pomembno, da vsak dan popijete dovolj tekočine – najmanj 2 litra vode.

Dojke so sestavljene iz kolagenskih vlaken. Njihov glavni sovražnik je izpostavljenost UV sevanju. Prav tako nanje negativno vpliva kajenje. Pred sončenjem se vedno zaščitite s sončno kremo, kajenje pa, če je le možno, opustite.

Pripravila: P.K, vir slik: Pixabay