• C Novo mesto
  • 09:56
  • Pet, 19.08.2022

Vsakodnevne navade, ki spodbujajo nastajanje maščobe na trebuhu

Za veliko ljudi je to del telesa, kjer se maščoba najhitreje nabira. Ne samo, da si tega nihče ne želi, ker ni ravno estetskega videza, za povrh zelo slabo vpliva tudi na zdravje. Strokovnjaki pravijo, da je maščoba na trebuhu zdravju najbolj nevarna maščoba. Pa veste, da jo vsakodnevno nabirate s povsem vsakdanjimi navadami? Preberite, kakšne navade so to in razmislite, če jih lahko spremenite.

Ponočevanje

Ste nočna ptica, radi ponočujete? Prva stvar, ki jo poudarjajo strokovnjaki, je zagotovo ta, da si morate privoščiti zadostno količino spanca. To je vsaj od 6 do osem ur dnevno, odvisno od posameznika. Pomembno je, da je spanec kvaliteten in nemoten. Zadnje čase pa se vse bolj poudarja tudi, da je ključnega pomena, da se v posteljo odpravite zgodaj zvečer in ne pozno ponoči ali še huje – v jutranjih urah. Vsak nekvaliteten spanec povzroča lakoto in lažno željo po nezdravih prigrizkih, kar povečuje maščobo na vašem trebuhu.

Pitje alkohola

Z razlogom se imenuje pivski trebuh. Dokazano je, da pitje alkohola spodbuja nastajanje maščobe na trebuhu. Pri tem gre za vse vrste alkohola, od piva in vina do vseh vrst likerjev in žganih pijač. Imejte v mislih, da alkohol tako ali tako slabo vpliva na organizem in si ga privoščite res le priložnostno.

Nepotrebno dodajanje sladkorja

Logično je, da sladkor spodbuja nabiranje odvečnih kilogramov in maščob – ne samo na trebuhu, ampak povsod. Vendar se morda ne zavedate, da z majhnimi dejanji, kot je vsakodnevno sladkanje kave ali čaja ali pa pitje sladkih sokov vse to še dodatno spodbujate.

Preveč sedenja ali ležanja

Redki posamezniki dandanes nimajo službe, kjer večino časa preživijo sede. Potem so od službe utrujeni in se doma najraje uležejo ter spočijejo. Vendar je to napaka, ki jo ponavljamo iz dneva v dan. Gibanje, gibanje, gibanje. Zelo je pomembno. Še posebej pa za tiste, ki v službi veliko sedijo.

Pripravil NaDlani.si; Foto: Pexels