Če imate visok krvni pritisk, si lahko pomagate s temi živili

21. mar. 2024, ob 10.46
Posodobljeno pred 2 mesecema
22
120 SEK

Sledenje zdravemu načinu prehranjevanja lahko izboljša simptome nekaterih zdravstvenih težav, med drugim tudi povišanega krvnega pritiska. Raziskave so pokazale, da živila, ki so najbolj prijazna zdravju srca in ožilja, vsebujejo veliko kalija in magnezija. Na svoj jedilnik vključite spodaj našteta živila, jih kombinirajte z uravnoteženimi obroki in sledite zdravemu življenjskemu slogu.

Citrusi

Citrusi vam lahko pomagajo pri zniževanju ali uravnavanju krvnega pritiska, saj so bogat vir vitaminov, mineralov in rastlinskih komponent, ki so ključne za zdravje srca. Še posebej pozitivno so se pri zniževanju krvnega pritiska glede na več raziskav obnesli grenivka, pomaranča in limona.

Mastne ribe

Zdravniki srčnim bolnikom pogosto svetujejo zmanjšan vnos ali celo prepoved rdečega mesa. To pa ne pomeni, da ne morete jesti dobro. Začnite  uživati čim več morske hrane, še posebej ugodno na uravnavanje krvnega pritiska vplivajo mastne ribe, saj so bogat vir omega-3 maščobnih kislin, ki imajo zelo pomembne učinke na celotno zdravje srca ter odpravljanje vnetij v telesu. Še posebej losos je znan po visoki vsebnosti teh zdravih maščob.

Ribji ragu je namenjen vsem ljubiteljem morja in tistim, ki bi želeli nekaj spremembe

Losos je zelo zdrava vrsta ribe.

Zeleno listna zelenjava

Kvaliteten vir beljakovin, kot so na primer mastne ribe, nujno dopolnite z zdravimi vlakninami. Zelenjava, ki odlično vpliva na krvni pritisk, je predvsem zelenolistnata zelenjava, na primer špinača, brokoli, ohrovt. Takšna zelenjava vsebuje ogromno kalija in magnezija, ki spodbujata optimalne nivoje krvnega pritiska. Špinača je znana tudi po vsebnosti nitrata, ki neposredno vpliva na zniževanje krvnega pritiska. Uživate jo lahko svežo ali toplotno obdelano, s tem da sveža špinača ohrani več mineralov in vitaminov kot toplotno obdelana.

Tedenski horoskop za vse znake od 8. do 14. julija
Tedenski horoskop nadaljuje sanjske in romantične teme, ki so definirale prejšnjega. Luna narašča po čudoviti mladi luni v raku prejšnjega tedna in izziv je ugotoviti, kdaj je čas za korak napr

Semena in oreščki

Svojo prehrano lahko začnete vsakodnevno popestriti tudi z raznimi zdravimi semeni in oreščki, ki lahko delajo čudeže v telesu. Primeri oreščkov in semen, ki pomagajo zniževati krvni pritisk, so bučna semena, laneno seme, chia semena, pistacije, orehi in mandlji. Poleg nutrientov, ki znižujejo krvni pritisk, oreščki in semena vsebujejo tudi kvalitetne beljakovine, vlaknine in cel nabor redkih mineralov, ki so ključnega pomena za imunski sistem in splošno zdravje. Kombinirajte jih z jagodičevjem, ki je prav tako znano po svojih ugodnih vplivih na srce in ožilje.

Oreščki vsebujejo zdrave maščobe, ključne za zdravje.

Stročnice

Stročnice, na primer leča, fižol in grah, vam lahko prav tako pomagajo uravnavati krvni pritisk, pa tudi apetit. So bogat vir magnezija in kalija, ki se pogosto povezujeta s pozitivnimi izboljšanji pri srčnih bolnikih.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pexels

22
120 SEK