Kako po nosečnosti ponovno vzpostaviti svojo rutino?

28. feb. 2024, ob 08.26
Posodobljeno pred 1 mesecem
8
140 SEK

Izkušnja nosečnosti, poroda in obdobja po porodu je za vsako žensko unikatna in vsaka se na svoj način odloči, kako se bo soočila z njo. Vsaka mamica hodi po svoji poti, tako fizično, mentalno kot čustveno, saj je hormonski odziv človeškega telesa tisto, kar običajno narekuje tempo takšne izkušnje.

Nekaj, kar je vsem ženskam po preživetem obdobju po porodu in tolikšnih spremembah skupno, je to, da se je treba v nekem zmernem času vendarle čim hitreje vrniti v svojo rutino. Še boljše pa je seveda to, če je le-ta vrnitev namenjena skrbi za lastno zdravje in dobro počutje. Zdravje matere in otroka je na tej poti bistvenega pomena, zato je dobro poznati nekaj nasvetov, kako lažje ponovno vzpostaviti svojo rutino.

Vlagajte čas in energijo v svoje zdravje med nosečnostjo ter po njej

Zdrav življenjski slog je ključnega pomena, še posebej med nosečnostjo. Če med nosečnostjo skrbite zase in ostanete aktivni ter uživate uravnoteženo prehrano, jo boste lažje ohranili tudi ob prihodu otroka. Ne delajte drastičnih sprememb samo zato, ker se zaradi prihajajočega materinstva počutite preobremenjeni.

Opustite pretirani nadzor

To se morda sliši nekoliko težko, a resničnost je, da s prihodom otroka pridejo fizične, čustvene in rutinske spremembe, na katere verjetno ne boste imeli vpliva, poleg tega pa se boste počutili utrujene in z novo odgovornostjo. Zato se osredotočite nase, spite in počivajte brez občutka krivde ter pustite, da se vaše telo spremeni in prilagodi njegovemu ritmu.

Tedenski horoskop za vse znake od 8. do 14. julija
Tedenski horoskop nadaljuje sanjske in romantične teme, ki so definirale prejšnjega. Luna narašča po čudoviti mladi luni v raku prejšnjega tedna in izziv je ugotoviti, kdaj je čas za korak napr

Materinstvo je namenjeno tudi uživanju, zato ne bodite tako strogi do sebe in uvedite majhne spremembe. Veliko boste storili na primer že s tem, da dodate več zelenjave svojim obrokom ali začnete dan z zelenim sokom, ki vam vzame le nekaj minut dnevno.

Ključna kardio telovadba

Ko vam zdravnik spet dovoli telovaditi, začnite dodajati kardio vadbo na svoj urnik trikrat ali štirikrat na teden. Ni nujno, da je to v fitnesu, lahko začnete s pol urno hojo, da postopoma izgubite težo, pridobljeno z nosečnostjo. Poleg tega hoja na svežem zraku pomaga vašemu otroku hitreje zaspati, vam pa omogoča, da se sprostite.

Hidracija in beljakovine – vaši najboljši zavezniki

Ker se v nosečnosti bodoče mamice večkrat razvajajo s sladkimi razvadami, kar je seveda glede na spremembe povsem upravičeno, pa so kasneje po porodu primorane telesu dopovedati, da se bo vnos sladkorja moral zmanjšati. Pri tem vam lahko pomagata predvsem dobra hidracija in zajtrk z visoko vrednostjo beljakovin. Tako bo vaša raven sladkorja pod nadzorom, vi pa boste dlje časa zadovoljni in sproščeni.

Vzemite si potreben čas za spremembe

Bistvenega pomena je, da ste potrpežljivi do sebe. Porod je lahko za večino žensk velik izziv, zlasti v prvem letu. Zato je bistvenega pomena potrpežljivost in ljubezen do svojega telesa – ki je pravkar ustvarilo življenje – in celotnega procesa ustvarjanja sprememb.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pixabay

 

8
140 SEK