Lahke brezmesne ideje za kosilo, ki vsebujejo dovolj beljakovin

25. apr. 2024, ob 13.43
Posodobljeno pred 1 mesecem
12
120 SEK

Raziskave kažejo, da vsakodnevno uživanje mesa v prevelikih količinah slabo vpliva na naše zdravje. Najbolj zdrava prehrana je raznolika in uravnotežena, kar pomeni, da si lahko posameznik brez težav privošči tudi več dni, ko ne uživa mesa. Najbolj pomembno pri takšnih obrokih je, da so vseeno uravnoteženi in omogočajo, da iz njih dobite vsa potrebna hranila. Za vas smo pripravili nekaj idej za lahka kosila, ki vas bodo kljub temu nasitila, saj vsebujejo dovolj vseh hranil.

Bovla z rižem, brokolijem in rakci

Zelo preprosta in hitro pripravljena jed, ki vsebuje beljakovine, vlaknine in ogljikove hidrate. Izberete lahko vrsto riža po svojem okusu, ki ga skuhate po navodilih z embalaže. Zraven na ponvi z malo olja na hitro popečete svež brokoli in rakce, potem pa vse skupaj stresete v skledo in obrok je pripravljen. Če nimate brokolija, ga lahko zamenjate tudi z drugo vrsto zelenjave. Vse skupaj začinite z malo soli in popra ali drugimi začimbami po okusu.

Pečena tortilja z zelenjavo in jogurtom

Še en primer hitro in enostavno pripravljenega obroka je zelenjavna tortilja. Na ponvi ali v pečici specite mešano zelenjavo z gobicami in začinite po okusu. Medtem zmešajte grški jogurt z olivnim oljem, koprom in česnom in naribajte malo sira. Vse skupaj zavijte v polnozrnate tortilje in na hitro popecite na ponvi ali v pečici. Pripravite pa lahko tudi posebne tortilje iz sladkega krompirja, navdih poiščite v spodnjem videoposnetku.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by vegan recipes (@plant.basedfood)

Umešana jajca z dimljenim lososom, šparglji in kozjim sirom

Okus poletja: 5 receptov za osvežilne limonade
S svojo bledo rumenkasto barvo, kiselkastim okusom in pravo zakladnico vitaminov limonada gasi žejo že veliko generacij. Današnji podatki kažejo, da sladkan sok limone najbrž izvira iz Azije, od

Beljakovinska bomba, ki jo lahko pripravite zelo hitro. Potrebujete dve jajci, dimljenega lososa, pest špargljev in nekaj koščkov kozjega sira. Najprej na olivnem olju popecite šparglje, dodajte koščke lososa in nato še jajca. Čisto na koncu primešajte še kozji sir, da se prijetno stopi. Verjemite, da ne boste pogrešali niti koščka slanine.

Omleta s črnim fižolom in avokadom

Pripravite jajčno palačinko, ki jo napolnite s črnim fižolom – bogatim virom beljakovin in vlaknin, ki vas bo nasitil. Zraven postrezite na drobno narezan paradižnik z rdečo čebulo in avokadom. Obrok je sestavljen iz beljakovin, vlaknin in zdravih maščob.

Pražen riž z zelenjavo in jajcem

Če ste ljubitelji azijske hrane, morate preizkusiti ta recept. Z dovolj raznolike zelenjave in koščki popečenega jajca ne boste niti malo pogrešali mesa. Lahko pa dodate tudi ribo ali morske sadeže po izbiri.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: arhiv

12
120 SEK