Novi Peugeot 308: Cena, zmogljivost in hibrid
Novi Peugeot 308 je končno v Sloveniji, prislužil pa si je tudi prve odzive. Klasičen model francoskega podjetja je skupaj z znamko prešel veliko prenovo, tako v dizajnu kot opremi. Zdaj vidimo, da to pomeni kar precej višje cene, ki so postale višje še z gospodarstveno krizo. S svojim prepričljivim dizajnom in zmogljivostjo zdaj Peugeot 308 spada v višji razred vozil. Neizmerno zapeljivi novi Peugeot 308, ki nedvomno pripada visokemu razredu, vas bo očaral s svojim mogočnim karakterjem in dinamičnostjo. Vsaj tako pravijo pri proizvajalcu. V nadaljevanju prispevka izveste vse o Peugeotu 308, ceni in zmogljivosti vozil. Več o Peugeot avtomobilih pa smo že pisali tukaj.
Peugeot 308 je prvi del prenove francoskega giganta
Peugeot je pred leti odšel v prenovo in se umestil v višje razrede pri ceni, razredu in luksuzu. »Osupljiva silhueta novega Peugeota 308 izžareva dinamičnost pod čisto vsemi zornimi koti. Njegove atletske in izčiščene linije z drznimi razmerji poudarjajo mogočno osebnost,« so zapisali pri Peugeotu, ki stavi na zunanji videz avtomobila. Gre za eleganten in atletski avto, ki je popolnoma drugačen od svojih predhodnikov. Kot prvi nosi najnovejši logotip vozila, žarometi so spredaj in zadaj prenovljeni v sodobno in tehnološko napredno obliko.
Notranjost prevzame popolnoma nov, ergonomsko in intuitivno zasnovan Peugeot i-Cockpit, ki ponuja dostop do vseh zasnovanih funkcij. Nov zaslon na dotik, virtualna stikala, nova sredinska konzola, instrumentalna ali holografska digitalna instrumentalna plošča so del nove izkušnje za voznika. 10-palčni digitalni zaslon ponuja več načinov prikaza (navigacija, pretoki energije, sistemi za pomoč pri vožnji, avtorado in tako dalje).
Na voljo so tudi številni sistemi za pomoč pri vožnji in manevriranju, ki zagotavljajo varnost in udobje. Kamera za vzvratno vožnjo visoke ločljivosti pod kotom 180 stopinj, pomoč pri parkiranju s pomočjo štirih kamer pod kotom 360 stopinj. Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop and Go ter aktivna pomoč pri zadržanju na voznem pasu.
Vsekakor pri videzu in ponudbi velja, kar so zapisali pri Peugeotu ob izidu modela. »Privoščite si udobje, ki vam med vožnjo ponuja najboljšo kombinacijo učinkovitosti in zmogljivosti in spoznajte našo obljubo Power of Choice po zaslugi pestre palete bencinskih, dizelskih in priključnih hibridnih motorjev s 60 km dosega,« so zapisali.
Peugeot 308 hibrid je prav tako na voljo
Francosko podjetje se je odločilo, da bo Peugeot 308 na voljo tudi kot priključni hibrid. Voznik tako lahko sam izbira vir energije in izkorišča prednosti cestišča, užitke v vožnji in udobje med samo vožnjo. Motorji z notranjim zgorevanjem so na voljo v različicah PureTech in BlueHDi. Električno različico oziroma električni del hibrida poganja litij-ionska baterija (240-400 V) s katero je mogoče prevoziti do 60 kilometrov. Kapaciteta baterije znaša 12.4 kWh, nameščena pa je pod zadnjimi sedeži. Peugeot 308 omogoča tudi funkcijo e-SAVE s katero lahko voznik predvidi rezervno količino električne energije.
V električni različici je moč doseči 135 kilometrov na uro – način vožnje Electric. V načinu vožnje Hybrid pa je možno izmenično preklapljati med električnim načinom in notranjih zgorevanjem za optimalni izkoristek.
Električna baterija se predvideno polni 7 ur v standardni 8 A in 220 V vtičnici, 4 ure v vtičnici tipa Legrand (16 A in 220 V), 3 ure in pol na postaji Wall Box in 1 uro 40 minut na polnilnem mestu tipa Wall Box (32 A).
Mere Peugeota 308
V dolžino meti 4367 mm, v širino 1859 mm in v višino 1441 mm. Pri bencinski različici je na voljo 412 litrov prtljažnika, pri hibridnih različicah pa 361 litrov prostornine. Ko govorimo o merah notranjosti, je v prvi vrsti širina v predelu komolcev 1443 mm, višina prsnega koša pa 891 mm. V zadnji vrsti je širine nekoliko manj, saj ta znaša 1411 mm, za kolena pa je 129 mm prostora.
Ni navdušil s svojo ceno z izgledom pa vsekakor
»Novi peugeot 308 z zmogljivim priključno-hibridnim pogonom, tehnološko doslednostjo in drznim oblikovanjem predstavlja vse tisto, kar od sodobnega avtomobila zahtevata sodobna mobilnost in zahteven voznik. Je eden najbolj prepričljivih peugeotov vseh časov,« so zapisali pri AMZS testu. Pri Peugeotu 308 so jim bile najbolj všeč naslednje lastnosti: majhna poraba goriva, uglajen samodejni menjalnik, učinkovit pogon, polnilnik za elektriko, odlične vozne lastnosti in atraktivna podoba.
Nepregledni merilniki in visoka cena pa sta tisti lastnosti vozila, ki jim nista bili všeč. Vseh pet zvezdic si je Peugeot 308 prislužil pri zmogljivosti in porabi. Zvezdico manj je dobil v segmentih oblika in prostornost, vozne lastnosti in udobje ter varnost in oprema. Tri zvezdice od petih pa je prejel v segmentu vrednost glede na ceno.
Pri Avtofokusu so za različico 1.2 zapisali, da so njegove prednosti predvsem videz, kakovost izdelave in prilagodljivost uporabniškega vmesnika. Kot minus pa se je v testu prikradla utesnjena druga vrsta sedežev.
Avtomobilistčna spletna stran Top Gear, gigant v svetu avto-moto reči, je ob testu vozila zapisal: »Peugeot je pri dizajnu vrgel kocko pri notranjosti in zunanjosti, temu navkljub pa presenetil s kvaliteto izdelave.« Poudarili so, da je Peugeot 308 veliko bolj zabavno vozilo, kot bi si lahko mislili.
Cena Peugeota 308 v vseh različicah za leto 2022
Osnovna različica vozila se cenovno uvrsti k 24 tisoč evrom. S ponudbo in zmogljivosti potem narašča po razredih Active Pack, Allure, Allure Pack, GT, GT Pack in Plug-in Hybrid. Najdražja različica stane nekoliko več kot 45 tisoč evrov.
Peugeot 308 Active Pack
1.2 PureTech 110 STT – 6-stopenjski ročni – 24.380 €
1.2 PureTech 130 STT – 6-stopenjski ročni – 25.350 €
1.5 BlueHDi 130 STT – 6-stopenjski ročni – 26.420 €
1.2 PureTech 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 27.150 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 28.220 €
Peugeot 308 Allure
1.2 PureTech 130 STT – 6-stopenjski ročni – 27.250 €
1.2 PureTech 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 29.050 €
1.5 BlueHDi 130 STT – 6-stopenjski ročni – 28.320 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 30.120 €
Peugeot 308 Allure Pack
1.2 PureTech 130 STT – 6-stopenjski ročni – 27.950 €
1.2 PureTech 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 29.750 €
1.5 BlueHDi 130 STT – 6-stopenjski ročni – 29.020 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 30.820 €
Peugeot 308 GT
1.2 PureTech 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 31.550 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 31.550 €
Peugeot 308 GT Pack
1.2 PureTech 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 33.350 €
1.5 BlueHDi 130 EAT8 – 8-stopenjski samodejni – 34.420 €
Peugeot 308 Plug-in Hybrid
1.6 THP Hybrid 180 EAT8 (Active Pack) – 8-stopenjski samodejni – 37.720 €
1.6 THP Hybrid 180 EAT8 (Allure) – 8-stopenjski samodejni – 39.320 €
1.6 THP Hybrid 180 EAT8 (Allure Pack) – 8-stopenjski samodejni – 40.020 €
1.6 THP Hybrid 180 EAT8 (GT) – 8-stopenjski samodejni – 41.820 €
1.6 THP Hybrid 225 EAT8 (GT) – 8-stopenjski samodejni – 43.920 €
1.6 THP Hybrid 180 EAT8 (GT Pack) – 8-stopenjski samodejni – 43.620 €
1.6 THP Hybrid 225 EAT8 (GT Pack) – 8-stopenjski samodejni – 45.720 €
Avtor: Žiga Kastelic, FOTO: peugeot.com