Prehranjevalne navade, zaradi katerih se hitreje starate

2
110 SEK

Na hitrost staranja vpliva več dejavnikov, eden najpomembnejših je življenjski stil. Prehrana oziroma še natančneje – pijača, ki jo vnašate v svoje telo – ima zelo pomembno vlogo pri tem, kako hitro se boste postarali. Predstavljamo vam ključne napake, ki jih počnete pri svojih prehranjevalnih navadah.

V prehrano ne vključujete dovolj vlaknin

Vlaknine so nujne za upočasnjevanje procesa staranja, saj skrbijo za dobro prebavo, znižujejo vnetja v telesu in ohranjajo prožnost kože. Potrudite se, da zaužijete čim več sadja in zelenjave, bogate z vlakninami. Če s hrano nikakor ne morete zaužiti dovolj vlaknin, si poskusite pomagati z dodajanjem vlaknin v razne napitke. Dober primer je smuti, kamor lahko zamešate vse od sadja do zelenjave, oreščkov, semen in ovsenih kosmičev. V pomoč so lahko tudi sveže stisnjeni sokovi ali pa razne zelenjavne juhe.

Ne pijete dovolj vode

Pitje zadostne količine vode je ravno tako zelo pommebno. Podobno kot vlaknine vpliva na prebavo in vaš zunanji videz, prav tako pa vam pomaga izločati strupe iz telesa in omogoča normalno delovanje notranjih organov. Ko ste žejni, si natočite kozarec vode, nikar ne posegajte po sladkih sokovih in gaziranih pijačah. Najbolj se boste odžejali z navadno vodo in se izognili nepotrebnemu vnosu sladkorja v svoje telo. Pitje vode lahko tudi zmanjšuje oziroma uravnava apetit. Včasih se vam morda zdi, da ste lačni, v resnici pa vam telo sporoča, da želi le kozarec vode.

»Stara sem 41 let in sem devica, v življenju sem poljubila dva fanta«

Pijete preveč alkohola in gaziranih pijač

Napitki, ki pospešujejo proces staranja, so zagotovo alkoholne pijače, gazirane pijače in sladki sokovi z umetnimi aromami. Vse našteto ponavadi vsebuje veliko kalorij, sladkorja in raznih umetnih dodatkov, ki so na dolgi rok škodljivi za zdravje. Alkohol povzroča dehidracijo telesa, s sladkimi pijačami pa v telo ponavadi vnesemo prevelike količine sladkorja, ki nas dejansko zasvoji. Potem si zmeraj želimo vedno več sladkorja in se vrtimo v začaranem krogu.

Preskakovanje obrokov in nadomeščanje obrokov s pijačo

Zagotovo se tudi vam kdaj zgodi, da izpustite kakšen obrok v dnevu, ker nimate časa, ste v stresu ali pa preprosto niste lačni. Morda to celo redno počnete? Gre za napako, ki slabo vpliva na zdravje in pospešuje staranje telesa. Izjemno pomembno je, da jeste uravnoteženo in dovolj. Nikar ne dovolite, da je jutranja kava nadomestek za uravnotežen in hranilen zajtrk.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pixabay

2
110 SEK