S temi sestavinami lahko v svoj smuti dodate beljakovine

11. feb. 2024, ob 08.34
Posodobljeno pred 2 mesecema
23
100 SEK

Smutiji so lahko odličen nadomestek obroka ali manjša malica za ljudi, ki so zelo zaposleni in nimajo veliko časa. Priprava je hitra in enostavna, vedno pa imate tudi možnost, da smuti vzamete s seboj in ga v miru spijete, ko imate čas. Uživanje zdravih smutijev pomaga krepiti odpornost, uravnavati apetit in energijo. Pomembno je le, da je smuti, ki ga pripravite, resnično uravnotežen in ne vsebuje preveč sladkorja. Zaradi visoke vsebnosti naravnih sladkorjev, ki so prisotni v sadju, je lahko smuti namreč zelo hitro presladek in posledično nezdrav. Uravnotežen smuti pa pomeni, da je napitek sestavljen tako iz sladkorjev, ogljikovih hidratov in vlaknin kot tudi iz beljakovin. Ravno beljakovine in vlaknine so tista skupina makrohranil, ki vas nasitita in uravnavata apetit. Predstavili vam bomo nekaj idej, katere sestavine lahko dodate v smuti, da povečate vnos beljakovin.

Teh dodatkov ne bi smeli nikoli dodajati v smuti

Grški jogurt

Polovica skodelice grškega jogurta vsebuje okoli 12 gramov beljakovin, zato ni nič čudnega, da je zelo priljubljena sestavina smutija, ki ne da le odlične hranilne vrednosti, ampak tudi bogat kremni okus. Poleg tega grški jogurt deluje ugodno na črevesje, saj je naravni probiotik, vsebuje pa tudi kalcij in druge koristne minerale.

Beljakovine v prahu

Marsikdo v smuti dodaja kar beljakovine v prahu, s katerimi zelo enostavno nadzorujete točen vnos belajkovin v telo. Pomagajo lahko pri vzdrževanju in krepitvi mišične mase ter kosti in ugodno vplivajo na celoten imunski sistem. Pomembno je le, da izbirate čim bolj zdrave in naravne beljakovine, ki so proizvedene na odgovoren ter zdravju prijazen način. Z nepravilno izbiro beljakovin v prahu lahko celo škodujete svojemu zdravju.

To so kraji, kjer lahko opazujete najlepše sončne zahode na svetu
Sončni zahodi so ena tistih naravnih lepot, ki očarajo vsakogar. Ne glede na to, kolikokrat v življenju vidimo lep sončni zahod, ga je vedno prijetno videti in se ga nikoli ne naveličamo. Čarobn

Tofu

Tofu spada pod rastlinske beljakovine, ki lahko smutiju dodajo kremno teksture ter gostoto, hkrati pa zagotavljajo bistvene aminokisline. Če se drznete odločite za nekoliko drugačen smuti, zagotovo preizkusite tofu.

Skuta

Tudi skuta je zelo zdrav vir beljakovin, polovica skodelice vsebuje okoli 12 gramov. Smutiju bo dodala prijetno kremno teskturo in okus, ki se odlično dopolnjuje s sadjem.

Maslo iz oreščkov

Če želite povečati kalorično in hranilno vrednost smutija, je odličen dodatek tudi žlica masla iz oreščkov; lahko je arašidovo, mandljevo, lešnikovo, pistacijino … S tem boste zaužili beljakovine in  zdrave maščobe ter poskrbeli, da se nasitite.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pexels

23
100 SEK