
Tesla, električna revolucija na trgu
Tesla, vodilni proizvajalec električnih avtomobilov, se spopada s padcem prodaje in zaostruje konkurenco z novimi cenovnimi strategijami. Na več trgih, vključno z ameriškim, kitajskim in nemškim, je podjetje znova znižalo cene svojih vozil.

Tesla avtopilot
Padec prodaje je bil opazen že v prvih treh mesecih tega leta, kar je privedlo do hitrega odziva podjetja v obliki znižanja cen. Cenovna vojna med proizvajalci električnih vozil postaja vse bolj ostra, še posebej z močno konkurenco s Kitajske, poroča BBC.
Elon Musk, ustanovitelj in izvršni direktor Tesla Inc., je na družbenem omrežju X sporočil, da mora Tesla pogosto prilagajati cene, da se proizvodnja uskladi s povpraševanjem.
V Kitajski so cene prenovljenega modela 3 znižali za 14.000 juanov, medtem ko so se v ZDA cene modelov Y, X in S znižale za 2000 dolarjev. Podjetje je prav tako znižalo cene v številnih drugih državah po Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki, poroča tiskovna agencija Reuters.
Tesla je že pred več kot letom dni sprožila cenovno vojno električnih vozil in se spopadala z maržami. Medtem ko je Tesla osveževala svoje modele, so konkurenti, kot sta BYD in Nio na Kitajskem, uvajali cenejše modele. Pred kratkim je svoje prvo električno vozilo predstavil tudi kitajski proizvajalec pametnih telefonov Xiaomi.

Vendar pa lahko nižanje cen prinese tudi posledice za zaposlene. Tesla je napovedala odpuščanje več kot 10 odstotkov svoje delovne sile, medtem ko se je Elon Musk zaradi “zelo pomembnih obveznosti glede Tesle” odločil preložiti potovanje v Indijo.
Poleg tega je podjetje v petek odpoklicalo na tisoče svojih novih Cybertruckov zaradi varnostnih pomislekov, povezanih s pedali za plin.
Od začetka letošnjega leta so delnice podjetja Tesla padle za več kot 40 odstotkov, kar odraža izzive, s katerimi se sooča ta pionir na področju električnih vozil.
Vir: X