V Cityparku odprla vrata prva fizična trgovina modne znamke SWY

07. maj. 2025, ob 09.29
Posodobljeno pred 10 dnevi
163
140 SEK

Ljubljana, 7. maj 2025 – V prvem nadstropju največjega slovenskega nakupovalnega središča Citypark je v ponedeljek, 5. maja, svoja vrata odprla prva in trenutno edina fizična trgovina modne znamke SWY. Znamka, ki je iz spletne uspešnice prerasla v simbol sodobne ženske samozavesti in stila, je zdaj na voljo tudi v fizični obliki.

Od spletne skupnosti do fizične trgovine

Blagovna znamka SWY je prepoznavna po svojih izjemno priljubljenih pajkicah in športnih oblačilih, ki so si utrla pot med uporabnice predvsem prek družbenih omrežij. Avtentična komunikacija, pozitivno sporočilo in predanost kakovosti so SWY pomagali zgraditi zvesto skupnost. Za blagovno znamko stoji vplivnica in podjetnica Petra Parovel, ki je ob otvoritvi poudarila:

»Za odprtje nove trgovine smo se odločili po velikem uspehu naših pop-up trgovin. Citypark smo izbrali, ker gre za največje in najbolj obiskano nakupovalno središče v Sloveniji. Naša vizija so oblačila za vse generacije, s katerimi želimo prodirati tudi na tuje trge.«

Foto: Fizična trgovina Swy

Oblačila, ki jih končno lahko tudi pomerite

Z odprtjem fizične trgovine lahko kupci zdaj izdelke SWY prvič vidijo v živo, jih otipajo, pomerijo in doživijo celotno izkušnjo blagovne znamke. To predstavlja pomemben mejnik za znamko, pa tudi za Citypark, ki velja za začetno točko mnogih pomembnih modnih zgodb v Sloveniji. Prav tukaj so svojo pot začele blagovne znamke, kot so Primark, New Yorker, Replay in Gap.

Nevidni zobni aparat: kako hitro in ugodno do novega nasmeha?
Ste se kdaj zalotili, kako na fotografijah skrivate nasmeh ali pa sploh raje ne kažete zob, ker niste zadovoljni z njihovo poravnavo? Ali pa morda že dolgo razmišljate o ortodontskem zdravljenju in

Trgovina SWY v Cityparku ni le prostor za nakupovanje, temveč tudi kraj, kjer obiskovalci začutijo identiteto blagovne znamke. Notranjost je zasnovana s poudarkom na udobju, estetiki in pozitivni energiji, ki jo znamka že od začetka komunicira prek svojih platform. Vsak kos oblačila v trgovini nosi sporočilo samozavesti, gibanja in ljubezni do telesa – vrednote, ki jih SWY dosledno zagovarja.

Foto: Fizična trgovina Swy

Otvoritveni dan je privabil številne obiskovalce, med njimi tudi znane obraze s sveta mode in družbenih omrežij. Dogodek je spremljal pester program z DJ-em, dobrodošlicami, darili za prve obiskovalce in predstavitvijo najnovejše kolekcije. Mnoge obiskovalke so izrazile navdušenje nad tem, da lahko izdelke zdaj tudi preizkusijo in občutijo kakovost materialov, ki jih SWY postavlja ob bok največjim svetovnim znamkam.

Z odprtjem fizične trgovine SWY dokazuje, da spletni uspeh ni nujno omejen le na digitalni svet. Prava moč blagovne znamke se kaže tudi v sposobnosti ustvarjanja izkušnje, ki presega klike in ekrane in prav to SWY zdaj ponuja v Cityparku.

Foto: Fizična trgovina Swy

Citypark kot izhodišče modnega sveta

Direktor Cityparka Andrej Ropret je ob odprtju dejal:

»Zelo smo ponosni, da je SWY za svojo prvo fizično trgovino izbral prav Citypark. To dokazuje, da ostajamo prva izbira za modne znamke, ki želijo vzpostaviti neposreden stik s svojimi kupci. SWY ni le nova trgovina – je simbol sodobnega podjetništva, digitalnega preboja in poguma.«

O nakupovalnem središču Citypark

Citypark ostaja vodilno nakupovalno središče v Sloveniji, s kar 53.000 kvadratnimi metri najemnih površin in več kot 120 trgovinami ter lokali. V njem domujejo tudi edine slovenske trgovine znamk Primark, Mac, Replay in Lego Store.

Napisal: K. J.

Vir: SWY

163
140 SEK