Vadbe, s katerimi lahko zmanjšate vnetja v telesu

1
130 SEK

Vnetja v telesu pogosto nastanejo zaradi določenih neskladij v življenjskem slogu. Ko se iz akutne faze prelevijo v kronično, lahko postanejo resna zdravstvena težava, ki kvari kakovost življenja in celo skrajša življenjsko dobo. Da se vnetij čimprej znebite, je zelo pomembna zdrava in uravnotežena prehrana ter izogibanje živilom, ki so znana po tem, da povzročajo vnetja. Izogibati se morate tudi nezdravim navadam in zunanjim dejvanikom, kot je na primer kajenje, prekomerno uživanje alkohola, pomanjkanje spanja, stres in podobno. Še en vidik, na katerega marsikdo pozablja, pa je gibanje. Zato vam danes predstavljamo štiri načine vadbe, s katerimi lahko vztrajno premagate vnetja v telesu, seveda v kombinaciji z drugimi zdravimi navadami.

Hoja

Vsakodnevni sprehodi so najboljša stvar, ki jo lahko naredite za svoje zdravje. Ne samo, da gre v bistvu za obliko vadbe, ki vas ne bo stala nič denarja in jo lahko izvajate praktično kjerkoli in kadarkoli, hkrati lahko predstavlja tudi odličen način za preživljanje kvalitetnega prostega časa s svojimi najbližjimi. Hoja ima ogromno pozitivnih učinkov na zdravje; dviguje energijo, izboljšuje spomin, premaguje stres, izboljšuje kondicijo in zdravje srca, obenem pa lahko pomaga tudi pri vnetjih v telesu. Iste kemikalije, ki se sprostijo, da bi uravnavale vnetja v telesu, se namreč sprostijo tudi v času vadbe oziroma hoje. Že 20 minut hoje ali lahkega teka na dan naj bi glede na raziskave drastično pripomoglo k zmanjševanju vnetja v telesu.

Najboljši robotski sesalnik in zakaj si ga boste želeli

Vaje za moč

Tudi vaje za moč naj bi delovale podobno kot hoja, poleg tega pa z njimi okrepite mišice in kosti ter posledično preprečite, da bi vnetje pustilo negativne posledice na vašem telesu. Krepitev mišic je zelo pomembno še posebej po petdesetem letu starosti, ko se začnejo mišice same od sebe zmanjševati.

Joga

Joga je v zadnjih letih postala zelo priljubljena aktivnost tudi v zahodnem svetu, saj poskrbi tako za fizično kot tudi mentalno zdravje. Je način, kako krepiti mišice, izboljšati gibljivost, zmanjšati stres in se naučiti sprostiti. Redno izvajanje joge naj bi zmanjševalo vnetja v telesu s tem, ko izboljšuje cirkulacijo krvi, dihanje in dovod kisika ter pomiritev živčnega sistema. Raziskave so pokazale, da izvajanje joge pomaga predvsem pri zmanjševanju simptomov visokega krvnega pritiska, kroničnega stresa, srčno-žilnih bolezni in revmatoidnega artritisa.

Skakanje

Če vam sklepi to dovoljujejo, je skakanje odličen način, kako se sprostiti, izboljšati vzdržljivost in narediti nekaj dobrega za telo. Lahko je to skakanje na trampolinu, skakanje čez kolebnico ali ples. Skozi znojenje se izločajo strupi, ki so pogosto krivi za vnetja v telesu, hkrati pa se s pomočjo napornejše kardio vadbe sprošča oksitocin.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pexels

1
130 SEK