Zdravi načini, kako vključiti jajca v različne jedi

05. jul. 2024, ob 08.14
105
140 SEK

Enostaven in hiter način, kako v prehrano dodati nekaj dodatnih beljakovin, je vključevanje jajc v različne jedi. So zelo bogat vir kvalitetnih beljakovin, poleg tega pa vsebujejo tudi številne ključne minerale. Predstavljamo vam nekaj zdravih idej za recepte z jajci, ki bodo popestrili vaš jedilnik in vas oskrbeli s kakovostnimi beljakovinami.

Pražen riž

Če ste ljubitelji azijskih okusov, ste najbrž že poskusili azijski pražen riž. Gre za starodaven recept, ki se ga je v preteklosti posluževal predvsem revnejši sloj, in sicer predstavlja način, kako »reciklirati« riž, ki je ostal iz prejšnjega dne. Pražen riž ponavadi vsebujejo različne vrste zelenjave in/ali mesa, začinjen pa je s sojino omako in svežimi zelišči. Zraven se na visoki temperaturi na hitro popraži še jajce. Če imate raje kot riž rezance ali testenine, lahko podoben recept uporabite z njimi.

@lennardy 3 levels of egg fried rice 🥚, yes an egg fried this rice #eggfriedrice #friedrice #quickmeals #easyrecipeideas #foodtok ♬ Pieces (Solo Piano Version) – Danilo Stankovic

Pečena zelenjava s kuhanim jajcem

Zdrav in hitro pripravljen obrok lahko pripravite v pečici ali na ponvi. Jajca skuhate v loncu, lahko že predčasno, saj kuhana jajca brez težav vzdržijo več dni. Nato narežite šparglje, bučke, gobice oziroma zelenjavo po izbiri, jo zalijte z oljem in počakajte, da se speče v pečici. Po želji lahko zelenjavo popražite na ponvi. Na koncu dodajte narezana kuhana jajca in svež češnjev paradižnik.

Umešana jajca s kozjim sirom in bazilikinim pestom

Najhitrejši način, kako pripraviti jajca, je zagotovo na ponvi. Če ste ljubitelji omlet ali umešanih jajc, boste ta zajtrk ali večerjo pripravili z veseljem in zelo hitro. Potrebujete nekaj sveže zelenjave po svojem okusu (paradižnik, paprika, rdeča čebula, listi špinače …), jajca, svež kozji sir in bazilikin pesto. Jajca pripravite na ponvi, nato pa dekorativno sestavite krožnik iz ostalih sestavin. Če želite, lahko na ponev že pred pripravo jajc dodate žličko bazilikinega pesta, ki bo dal jajcem še dodaten okus po baziliki.

Tedenski horoskop za vse znake od 8. do 14. julija
Tedenski horoskop nadaljuje sanjske in romantične teme, ki so definirale prejšnjega. Luna narašča po čudoviti mladi luni v raku prejšnjega tedna in izziv je ugotoviti, kdaj je čas za korak napr

Solata s tuno in jajci

Primer hitro pripravljene zdrave malice, ki vsebuje veliko beljakovin ter vlaknin. Potrebujete svežo zeleno solato, nekaj listov špinače, kolobarje rdeče čebule, koruzo v pločevinki, kuhano jajce ali dve in tuno iz pločevinke. Vse skupaj zamešate, prelijete z olivnim oljem in kisom ali sokom limone, rahlo posolite, dodajte ščepec popra in solata je pripravljena.

Hladna solata s kvinojo in kuhanim jajcem – več ogljikovih hidratov

Če želite nekoliko več zdravih ogljikovih hidratov v solati, se lahko lotite drugačnega recepta. V loncu skuhajte kvinojo in jajca ter počakajte, da se ohladijo. Vmes na drobno narežite svež paradižnik, papriko, kumare, čebulo, redkev oziroma svežo zelenjavo po svoji izbiri. Ko je kvinoja ohlajena, olupite jajca, jih narežite na majhne koščke in vse skupaj zamešajte z zelenjavo v večji skledi za solato. Dodajte koščke feta sira in zalijte z bučnim oljem ter kisom.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pexels

105
140 SEK