
Šok za številne oboževalce! Znana Slovenka po 10-letih zapira vrata svoje trgovine
Podjetnica, vplivnica in ustanoviteljica blagovne znamke Hajdi.si, Hajdi Korošec Jazbinšek, je na Instagramu delila iskreno sporočilo, ki je ganilo mnoge podjetnike in sledilce. V videu, ki ga je objavila pod naslovom »Brutalno iskreno razmišljanje o fizičnih trgovinah«, je razkrila, da po desetih letih zapira svojo fizično trgovino Hajdi.si v središču Celja.
“To ni motivacijski govor. To je realnost.”
»To ni še en motivacijski govor. To je realnost za vse, ki razmišljate, da bi odprli svojo fizično trgovino ali pa se sprašujete, zakaj jih toliko zapira,« je dejala Hajdi. Njene besede so bile odkrite, brez olepševanja in z globokim razumevanjem sodobnih podjetniških izzivov: »Po desetih letih sem se odločila zapreti trgovino Hajdi.si v središču Celja. In ne zato, ker bi zmanjkalo volje ali ljubezni do tega, kar delamo, ampak ker sistem preprosto ne dela več v prid takim zgodbam.«
Hajdi priznava, da je imeti fizično trgovino danes pogosto lep prestiž na papirju, a v resnici gre za neizmerno zahteven projekt. »Fizična trgovina pomeni kadrovske izzive, visoke najemnine, stroške vzdrževanja, inšpekcije, zlorabe, ropne vlome … in ogromno energije, ki ti je nihče ne povrne,« je iskreno zapisala. Kot dodaja, moraš imeti za fizično trgovino več kot le pogum. Potrebuješ neomejeno mero potrpežljivosti, ljubezni in trme: »Zato imam res iskreno spoštovanje do vseh, ki še vedno odpirajo in vztrajajo. Ker razmere so brutalne. Ampak brez njih bi mesta postala tiha, prazna, brez duše.«

Selitev čez cesto
Zaprtje trgovine v središču Celja ne pomeni konca Hajdine zgodbe v mestu. Njena ekipa ostaja del Celja, le na novi lokaciji. »Mi se iz Celja ne poslavljamo, selimo se, dobesedno čez cesto, v lastno stavbo bivše Probanke,« je razkrila v videu, ki ga je spremljalo na stotine pozitivnih komentarjev in spodbud.
Čeprav priznava, da svet drvi v spletno prodajo, Hajdi ostaja prepričana, da ima osebni stik s kupci še vedno posebno težo. »Verjamem, da fizična izkušnja, pogovor, nasmeh in vonj sveže kave po nakupu še vedno štejejo,« je zapisala in dodala, da si želi, da bi ljudje znova začutili vrednost pristnega stika.
Iskrenost, ki osvaja
V času, ko večina vplivnežev kaže le uspehe, je Hajdi izbrala drugačno pot, Njeno sporočilo je postalo odmevno med slovenskimi podjetniki, ki se v zadnjih letih soočajo z enakimi težavami: visokimi stroški, pomanjkanjem kadra in vedno zahtevnejšimi razmerami na trgu. Hajdi pa ob vsem ostaja optimistična: »Če imate deset minut, poslušajte to moje razmišljanje o fizičnih trgovinah, o realnosti, o ljubezni do posla in o tem, zakaj se včasih kljub vsemu splača vztrajati.«
Napisal: K. J.
Vir: Instagram – Hajdi Korošec Jazbinšek, Hajdi.si