
Bizarna pritožba zaradi Kmetije, ne boste verjeli, kaj je zmotilo gledalko!
”Dobili smo pritožbo gledalke, ker smo kozo poimenovali Jolanda. Pozivamo vse Jolande, da se javijo v komentarju, eni izmed njih bomo poslali super darilo!” sporočajo na Facebook strani priljubljenega resničnostnega šova Kmetija, ki trenutno poteka na POP TV.
”Jolanda, ki se je pritožila, je večja koza kot pa koza na fotografiji”; “Kaj se je prepoznala, da se je pritožila”; “Dobro, da koza ne ve. Bi hotela, da jo preimenujejo, ker ni tako velika koza kot ta, ki se je pritožila”; “Poznam dve Jolandi, ki si primerjave s kozo ne zaslužita, ker koza je plemenita žival”, pravijo v svojem slogu komentatorji oz. gledalci šova. Oglasili sta se celo dve Jolandi … “Tudi jaz sem Jolanda, meni deluje prav lušna kozica, prav meni je podobna,” je povedala prva, druga pa je hudomušno dodala: “Smo pač ‘koze'”
O Jolandi …
Ime Jolanda v Sloveniji je razmeroma pogosto, čeprav ni med najbolj priljubljenimi imeni. Gre za ime, ki izvira iz starofrancoskega imena Yolande, ki pomeni “vijolica” ali “roža”. Skozi zgodovino se je to ime uporabljalo v različnih evropskih državah in je v Sloveniji nekoliko manj pogosto med mlajšimi generacijami, vendar se še vedno uporablja. V Sloveniji je bilo ime Jolanda bolj priljubljeno v sredini 20. stoletja, danes pa je redkejše. Po podatkih Statističnega urada RS jih je pri nas 946.
Kmetija 2024
11. sezona resničnostnega šova Kmetija letos prinaša spremljanje že znanih in priljubljenih obrazov, ki se borijo za glavno nagrado 50.000 evrov z novinci, ki so pred kamere stopili prvič. Nekateri izmed njih so tudi prvič obuli gumijaste škornje in prvič sami pomolzli kravo. Tudi vsi izzivi ne bodo novi, še zmeraj se bodo merili v areni, a letošnje naloge so težke. Ni več časa za neskončno posedanje in sekanje ovinkov. Letos so jih na Kmetiji pričakale živali, neobdelana polja in mnoga druga presenečenja …

Še to, gledanost šova Kmetija 2024 je zelo visoka, kljub nekaterim napovedim, da zanimanje upada. Prva epizoda je dosegla kar 45 % delež gledalcev, ki so tisti večer gledali televizijo. Gledanost se je nadaljevala v podobnem trendu, pri čemer je skoraj polovica vseh gledalcev spremljala drugo epizodo. To kaže, da šov še vedno pritegne veliko občinstva, kljub kritikam, ki se pogosto pojavijo na družbenih omrežjih.
su; Foto: Pop TV