Po Delovni akciji so se oglasili ljudje, ki poznajo Roka: Pojdite vprašat sovaščane, ostali boste odprtih ust

11. apr. 2025, ob 13.55
Posodobljeno pred 6 dnevi
186663
120 SEK

​V oddaji Delovna akcija na POP TV je bila nedavno predstavljena ganljiva zgodba Maruše in Roka, mladega para z Gorenjske, ki sta se zaradi neustreznih bivalnih razmer dve leti soočala z ločenim življenjem. Njuna hiša, ki je bila v slabem stanju, ni omogočala varnega bivanja za njune dve hčerki, kar je privedlo do tega, da je Maruša z otrokoma živela pri svoji mami, Rok pa drugje. Kljub številnim izzivom, vključno s prezgodnjima porodoma obeh hčerk, sta si prizadevala za skupno življenje pod eno streho. Ekipa oddaje, pod vodstvom Ane Praznik, jima je priskočila na pomoč in prenovila dom, kar jima bo omogočilo, da končno zaživijo skupaj kot družina.​

Kljub pozitivnemu izidu so se na spletu pojavili različni odzivi gledalcev. Nekateri so izrazili podporo in sočutje do družine, medtem ko so drugi izrazili dvome glede njihove odgovornosti in izbire življenjskega sloga. V forumih in komentarjih so se pojavila vprašanja o njuni zaposlitvi, načrtovanju družine in pripravljenosti na starševstvo.

Zaposlen kot gozdar

Kot piše tračarski portal top24novice.si so se na družbenih omrežjih oglasili gledalci, ki naj bi Roka poznali. ”Vsi, ki ju zagovarjate, pojdite vprašati sovaščane. Ostali boste odprtih ust,” je zapisal nekdo. ”Kakor jaz vem, je Rok lenuh. Resnico naj pove po televiziji od začetka do konca. In tudi o svoji bivši ženi,” je zapisal spet drugi.

Kako preprečiti in trajno odpraviti kapilarno vlago v vašem domu?
Se je tudi pri vas pojavila kapilarna vlaga? Ste opazili, da se na stenah vašega doma pojavljajo vlažni madeži, odstopanje ometa ali celo plesen? Se vam zdi, da so prostori vedno nekoliko hladne

Portal ob tem dodaja, da je Rok zaposlen in dela kot gozdar. »Vsak na svoj način pride do cilja, javno tako blatiti družino pa je sprevrženo, ker vsi nismo enako rokodelsko sposobni. Smo socialna država in vsak na svoj način dobi pomoč, če jo potrebuje,« pa morda še najboljše celo situacijo opišejo besede gledalca.

Oddaja Delovna akcija na POP TV že več sezon beleži visoko gledanost in ostaja ena najbolj priljubljenih humanitarnih oddaj v Sloveniji. V letu 2021 je najbolj gledana epizoda dosegla 19,4-odstotni delež gledanosti v ciljni skupini 18–54 let, kar jo je uvrstilo med najbolj gledane oddaje na komercialnih televizijah tistega leta . Že leta 2019 je oddaja dosegla 17-odstotni delež gledanosti, kar potrjuje njeno stalno priljubljenost .​

Kljub uspehu se oddaja sooča tudi s kritikami. Nekateri gledalci izražajo nezadovoljstvo glede kakovosti opreme v prenovljenih domovih, predvsem pri veččlanskih družinah, kjer naj bi bila oprema manj kakovostna in neustrezna za njihove potrebe. Pojavljajo se tudi očitki o prekomernem oglaševanju med oddajo, kar naj bi motilo gledalsko izkušnjo.​

(us; Foto: POP TV)

Vir: Top24 novice

186663
120 SEK