
Ne boste verjeli, kaj so v seriji Skrito v raju storili z glavno junakinjo Laro!
Šokantni odzivi gledalcev na drugo sezono serije ‘Skrito v raju’
Druga sezona priljubljene slovenske serije ‘Skrito v raju’ je končno ugledala luč sveta, a namesto brezpogojnega navdušenja je v javnosti sprožila burno razpravo. Po eni strani jo gledalci spremljajo z zanimanjem in nestrpnostjo, saj so liki in zgodba še vedno dovolj intrigantni, da pritegnejo pozornost. Po drugi strani pa se vrstijo komentarji, da scenaristi niso ujeli iste magije kot v prvem delu.
Kako visoka so bila pričakovanja?
Prva sezona je bila velikanska uspešnica, saj je na VOYO dosegla 9 milijonov ogledov – osupljiva številka za slovenski trg. Eno epizodo si je ogledalo kar 60 % uporabnikov platforme. Jasno je torej, da je bila letvica postavljena visoko in da je nadaljevanje moralo dostaviti nekaj zares posebnega.
“Lara je šla predaleč!” – Zakaj so nekateri gledalci ogorčeni?
Ljubitelji serije so bili šokirani nad razvojem lika Lare, ki jo igra Gaja Filač. V prvi sezoni je bila močna, razmišljujoča mlada ženska, zdaj pa so ji scenaristi pripisali temačno pot – globoko čustveno krizo, opijanje, impulzivne odločitve, kar pa gledalcem ni všeč.
Primerjave s tujimi produkcijami so neizogibne – podobne transformacije so gledalci videli v svetovno znanih serijah, kot so “Breaking Bad” ali “Euphoria”, a tam je bil prehod bolj postopno zgrajen. Ali je slovensko občinstvo preprosto preveč navezano na svoje like, da bi sprejelo tako drastične spremembe?

Novosti v drugi sezoni: več spletk, novi obrazi
Medtem ko je prva sezona gradila na romantičnih zapletih in idiličnem vzdušju, se druga bolj spogleduje z dramo. Vpeljali so nove like, med njimi Uroša Smoleja, ki igra dr. Romana Novaka, karizmatičnega farmacevtskega mogotca. Njegov prihod napoveduje nova prepletanja in napetosti.
Kljub vsemu – serija, ki premika meje
Ne glede na razdvojenost mnenj je “Skrito v raju” dokaz, da slovenska televizijska produkcija postaja vse bolj ambiciozna. Tako visoka gledanost, močne reakcije oboževalcev in prepoznavnost v regiji so znaki, da ustvarjalci stopajo po poti, ki bi lahko prinesla še večje uspehe.
Napisal: V.T
Vir: POP TV