
Ste spremljali Lepo Afno? Po tem, kar je zapisala, so mnogi ostali brez besed…
LJUBLJANA – Tišina. Pa ne tista umetna, izogibajoča. Ampak prava – tista, ki te ujame v grlu. Ena najbolj znanih slovenskih vplivnic, Lepa Afna, s pravim imenom Lea Filipovič, je v zgodnjih urah sporočila nekaj, kar je sprožilo val odzivov. Od danes dalje njen profil ne bo več dostopen javnosti.
In ne – ni šlo za reklamo. Ni bilo filtrov. Samo rožnata podlaga in nekaj iskrenih besed, ki so, roko na srce, zadele točno tja, kamor morajo.
»Včasih življenje želi, da upočasnimo svoj tempo. Velikokrat ga preslišimo. Tokrat sem začutila, da je pomembno, da mu prisluhnem.
Z današnjim dnem zapiram svoj profil za javnost. Kmalu rečemo kaj več na to temo.«
Brez olepševanja. Brez dodatnih pojasnil. Samo to – in to je bilo dovolj.

Od storyjev do simbolov generacije
Čeprav je njen korak za mnoge presenetljiv, pot do tukaj ni bila naključna. Lea Filipovic ni samo influencerka. Je ime, ki ga poznaš, četudi nimaš Instagrama. Dekle, ki je z domačega kavča zgradilo modni imperij. Njeno podjetje Lepa afna s.p. je aktivno že leta, njena linija kozmetike LALA pa dobro poznana predvsem ženskam med 20. in 40. letom.
In če smo iskreni – mnoge od teh žensk so rasle z njo. Skozi objave o šminkah, kopalkah, mnenjih, materinstvu. Z njo so doživljale solze in smeh. Njene storyje niso gledali kot oglas, ampak kot del vsakdana. Del rutine.

Zato je ta izjava – da zapira vrata javnosti – padla kot strela z jasnega.
Kaj se zares dogaja?
Ne vemo. In dokler tega ne pove sama, tudi ne bomo ugibali.
A njen ton… pove več, kot se zdi.
»Velikokrat preslišimo življenje, ko nam šepeta, da je čas za pavzo.«
To ni PR stavek. To je utrujenost, ki pride za lepotnim filtrom. In če je kdo mislil, da so vplivneži »vedno pripravljeni na vse«, je tole dober opomin, da je realnost pogosto – tiha.

Kaj javnost poreče na to?
Komentarji so se usuli hitro. Podpora, čudenje, vprašanja.
»Zelo pogumna poteza. Vse najboljše, Lea!«
»Tole pa nismo pričakovali. Upam, da ni nič narobe.«
»Njeno sporočilo me je zadelo. Kot da govori zame. Že dolgo razmišljam, da bi izklopila Instagram.«
To ni le osebna zgodba – to postaja kolektivna refleksija.
Kaj to pomeni za njen posel?
Vprašanje, ki si ga tiho postavljajo mnogi. Lea ni le oseba – je blagovna znamka. Njeno podjetje ima več aktivnih kampanj, vključno s promocijo izdelkov pod blagovno znamko LALA in prodajo kozmetike prek njene spletne strani. Prek svojega profila redno promovira tudi druge znamke (med njimi tudi večje slovenske in regionalne blagovne znamke).
A to še ne pomeni, da bo vse to ugasnilo. Morda gre le za začasni premor. Morda – prestrukturiranje. Morda pa… konec enega obdobja.
Več kot samo »influencerka«
Ne glede na prihodnje poteze – Lepa Afna ni »le še ena, ki objavlja slike«. Je del sodobnega kulturnega prostora. Njene objave so bile ogledalo časa – pa tudi ogledalo družbe. Kjer si lahko mama, poslovna ženska, ranljiva – in iskrena.
Čeprav jo mnogi vidijo kot modno ikono, je bila pogosto tudi prva, ki je odkrito govorila o težjih temah: materinstvo, pritisk družbenih pričakovanj, žalost, tesnoba. In to z jezikom, ki ga ljudje razumejo.
»Profil zapiram« – zakaj to boli?
Ker pomeni več kot le en klik. Pomeni umik iz prostora, kjer smo jo bili vajeni. In hkrati opomin – tudi najmočnejši potrebujejo premor.

V času, ko algoritmi narekujejo tempo, ko šteje vsak všeček in vsak “reach”, se zdi njena odločitev radikalna. Pa ni. Je človeška. In človeškost – v tej nori digitalni dobi – postaja luksuz.
Kaj zdaj?
Lea je zaključila z obljubo:
»Kmalu rečemo kaj več na to temo.«
Do takrat pa – ostanemo v tišini. Spoštujemo. In morda… tudi sami pogledamo, kdaj smo nazadnje poslušali tisto tiho šepetanje znotraj sebe.
Vir: Instagram @lepaafna
Fotografije: Posnetki zaslona profila @lepaafna
Pripravil: N. Z.