“Hvala tata k si zrihtu in mama k si pstila” – Napis na dirkalniku v Podnanosu, ki je nasmejal vse

16. jun. 2025, ob 18.00
Posodobljeno pred 2 mesecema
531
240 SEK

Gorska dirka v Podnanosu, ki jo je organiziral Avtošport Slovenija, ni navdušila le z bliskovitimi vožnjami in napetimi dvoboji. Tokrat je glavno zvezdo šova ukradel prav poseben napis na zadku enega izmed dirkalnikov, ki je izzval salve smeha in simpatij med gledalci in na spletu.

Duhovit poklon družinski podpori, ki je obkrožil splet

Med vso dirkaško mrzlico, vonjem po bencinu in zvokom motorjev je marsikomu oko zastalo na dirkalniku Renault Clio s številko 68. Na njem je bila s črnimi črkami prilepljena sporočilo, ki je povedalo vse o podpori, ki jo tekmovalci prejemajo doma: “HVALA TATA K SI ZRIHTU IN MAMA K SI PSTILA”.

Ta kratka, a udarna in izjemno duhovita izjava je takoj postala hit! Fotografija napisa se je bliskovito razširila po družbenih omrežjih, saj so jo ljudje delili kot dokaz, da za vsakim uspešnim dirkačem (ali dirkačico) stoji izjemno razumevajoča družina. “Odličen napis na zadku avtomobila,” so zapisali pri Avtošport Slovenija – AŠSLO in dodali: “Čestitke ‘tatu in mami’!” Simpatičen poklon očitno govori o tem, koliko truda, časa in morda tudi potrpljenja staršev je vloženega v uresničevanje dirkaških sanj. Oče, ki “zrihta” avto, in mama, ki “pusti”. Preprosto, a genialno povzema bistvo družinske podpore v avtošportu.

Tako se lahko kapilarne vlage v vašem domu znebite naravno in trajno
Morda ste že zaznali, da se v vašem domu pojavljajo temne lise na stenah, odpada omet ali pa vas spremlja neprijeten vonj po vlagi. Te težave so pogosto napačno pripisane slabemu prezračevanju al

Ženski del dirke: Smrdelj, Šketelj in Kobal blestele!

Medtem ko je zabaven napis poskrbel za smeh, so na progi ženske pokazale resnost in izjemne vozniške sposobnosti. Gorska dirka v Podnanosu je postregla z izjemno predstavo slovenskih deklet, ki so se pogumno spustile na zahtevno progo.

Najhitrejša med vsemi je bila Sanja Smrdelj (yugo integrale), ki je s svojo preizkušeno mašino dokazala, da je resnično izkušena voznica. Njena zmaga je rezultat izjemne vožnje in popolne usklajenosti z avtomobilom. Drugo mesto je osvojila Maja Šketelj (peugeot 206), ki je prikazala impresivno vožnjo, le tesnih 3,1 sekunde za njo pa je na tretje mesto prispela Laura Kobal (ford fiesta R2). Ta majhna razlika priča o neverjetni konkurenčnosti in borbi za vsako stotinko.

Med uspešno uvrščenimi dekleti so bile tudi Tijana Vidmar (MG ZR 105), Špela Mandelj (opel adam cup) in Polona Kos (renault twingo). Vse so pokazale, da ženski avtošport v Sloveniji cveti in da imamo veliko nadarjenih voznic, ki se ne bojijo izzivov.

Smolo je imela Maša Eržen (peugeot 306), ki je morala v prvi vožnji odstopiti zaradi pregrevanja motorja, ki jo je pestil že na treningu. Kljub razočaranju ob odstopu, pa je Maša pokazala borbenost in predanost športu. Upamo, da bo njen avto hitro popravljen in da jo bomo kmalu spet videli na dirkaških stezah!

Večina letos hitrejša: Rekordi padali kljub vročini!

Podnanos je letos gostil izjemno hitro dirko! Večina voznikov je bila v primerjavi z lanskim letom hitrejša, kar kaže na napredek v pripravljenosti avtomobilov in voznikov. To je še posebej zanimivo, saj vremenski pogoji niso bili nujno idealni, kar je dodaten dokaz za trdo delo in razvoj v avtošportu.

V konkurenci državnega prvenstva sta tudi letos kraljevala Anže Dovjak (hyundai i30 TCR) in Matevž Čuden (porsche GT3 cup). Čeprav je zmagovalec Dovjak letos vozil za malenkost počasneje kot lani (njegov lanski skupni zmagovalni čas je bil 4:23, letos pa 4:24, posamezna vožnja 2:12 letos, lani 2:11), je bil boj za zmago izjemno tesen! Matevž Čuden je namreč izjemno izboljšal svoj lanski čas (4:28) in letos dirko odpeljal v impresivnem času 4:25, za Dovjakom pa je zaostal neverjetnih 0,4 sekunde. To je bila prava fotofiniš borba, ki je navdušila gledalce.

Imate težave z zobmi? To so ordinacije, ki vas sprejmejo takoj
Zobobol ne čaka. In tudi vi ne bi smeli! V času, ko so čakalne dobe v zobozdravstvu vse daljše, obstajajo rešitve, ki vam omogočajo hitro, strokovno in nebolečo obravnavo - brez čakanja in bre

Veliko hitreje je šlo letos tudi v Razredu 5A. Lanski zmagovalec Denis Mikuletič (honda civic) je lani vozil 5:01, letos pa sta to mejo presegla tako Mark Grlj (BMW 130i) s časom 4:55 kot tudi Miha Fabijan (renault clio cup) s časom 4:58. Jasno je, da so avtomobili v tem razredu doživeli pomembne izboljšave, vozniki pa so stisnili še zadnje atome moči.

Tudi v Razredu 5B so bili časi bistveno hitrejši. Lanski zmagovalec Žan Cankar (MG ZR 105) je lani dosegel čas 5:27, letos pa je Miha Ivančič (MG ZR 105) dirko končal s fantastičnim časom 5:21, kar pomeni, da je svoj lanski skupni čas popravil za dobrih šest sekund! Štirih sekund je bil hitrejši tudi Nejc Kukec (Renault Clio), za več kot sedem sekund pa je svoj čas popravila tudi četrtouvrščena Maja Šketelj (Peugeot 206), kar kaže na neverjeten napredek.

In še skupna razvrstitev – lani je bil najhitrejši Slovenec Mark Ivanov (wolf GB08 thunder) s časom 4:20, letos pa je peljal Vladimir Stankovič (Wolf GB08 thunder) 4:18. To je nov mejnik in dokaz, da so naši dirkači v samem vrhu. Svoja lanska skupna časa sta med tujci popravila tudi Fausto Bormolini (Reynard K02) in Karl Schagerl (VW Golf rallye TFSI), kar priča o močni mednarodni konkurenci in izboljšanju proge oziroma pogojev.

Avtošport je več kot le hitrost

Je kombinacija tehničnega znanja, vozniškega talenta, vztrajnosti in včasih tudi kančka humorja, ki navduši množice. S svojo strastjo in talentom so slovenski dirkači in dirkačice navdušili številne gledalce in dokazali, da je avtošport živ.

Napisal: K. J.

Vir: Facebook – Avtošport Slovenija

531
240 SEK