• C Novo mesto
  • 20:20
  • Sre, 12.06.2024

4 najboljši zimski športi, ki vas bodo navdušili

Vsem, ki želimo ostajati aktivni, zima predstavlja vsaj manjšo težavo, saj zaradi mraza in snega marsikaterega športa več ne moremo izvajati. Vseeno pa to ne sme biti izgovor, da s telovadbo prenehamo, saj obstaja mnogo načinov vadbe v notranjih prostorih. Pozimi smo še posebej nagnjeni k poležavanju pod toplo odejo, zato je še posebej težko najti motivacijo za gibanje. Poglejmo, katerih športov se lahko lotimo tudi v hladnem vremenu.

  • Ples

Nekateri ljudje ples dojemajo kot zabavno aktivnost, strast, zabavo in ne zares kot šport. Pa vendar lahko s plesom aktiviramo mnogo mišic in pokurimo kar precej kalorij. Plešemo lahko zvečer s prijatelji, sami ob poslušanju glasbe ali pa se celo udeležimo plesnega tečaja s partnerjem ali s partnerko. S plesanjem izboljšamo zdravje našega srčno-žilnega sistema in izboljšamo telesno koordinacijo in ravnotežje. Prav tako pa ples omogoča krepitev mnogih mišičnih skupin na zelo zabaven način.

  • Plavanje

Poleti preživimo relativno veliko časa v vodi, saj nam omogoča ohladitev in hkrati gibanje. Tudi pozimi lahko plavamo, le odpraviti se moramo do najbližjega bazena. Plavanje je odlično za vse, ki imajo bolečine v kolenih ali pa hrbtu. Po intenzivnem plavanju, med katerim lahko pokurimo zelo veliko kalorij, pa si lahko privoščimo še sproščujoče poležavanje v vroči vodi.

  • Notranje kolo

Mnogi Slovenci radi kolesarimo in to aktivnost lahko ohranjamo tudi pozimi. Žal je premrzlo za panoramsko vožnjo med polji ali pa za vzpon na bližnji vrh, vendar pa vseeno lahko opravimo kolesarski trening na domačem notranjem kolesu. Na kolo si lahko namestimo prenosni računalnik in med kolesarjenjem pogledamo film ali pa sledimo predavanjem; idealen način, da združimo šport in izobraževanje ali pa zabavo.

  • Joga

Ali ste že po naravi takšni, da ste hitro pod stresom? Ali vas zimski prazniki in aktivnosti ob zaključku leta spravljajo pod še dodaten stres? Morda bi za vas bila joga zelo koristna, saj bi poleg telesne vadbe sebi zagotovili tudi duševno mirnost. Joga poleg vaj za mišic vsebuje tudi dihalne vaje, kar je zelo koristno za sproščanje.

Pripravil: NaDlani.si

Foto: Unsplash