• C Novo mesto
  • 02:38
  • Tor, 21.05.2024

Če ste stari nad 40 let, morate jesti ta živila za hitro izgubo telesne maščobe

Se vam zdi izziv shujšati in novo postavo obdržati? Po dopolnjenem tridesetem letu začnemo vsakih 10 let izgubljati mišično maso. Na žalost upad mišične mase močno olajša pridobivanje maščobe, zato je poleg vzpostavitve dosledne vadbene rutine treba narediti nekaj pomembnih sprememb v vaši prehrani, da pospešite izgorevanje maščob. Strokovnjaki priporočajo nekaj živil, ki jih je treba jesti za hitrejše hujšanje pri 40-ih.

Lanena semena

Lanena semena so odličen vir omega-3 maščobnih kislin, pravijo strokovnjaki. Prav tako pa so polna vlaknin, ki pomembno prispevajo k prebavnemu ravnovesju v našem telesu. Raziskave kažejo, da lahko uživanje približno 30 gramov vlaknin na dan podpre vaša prizadevanja za hujšanje. Vlaknine namreč spodbujajo občutek sitosti, brez da predstavljajo pomemben kaloričen vnos.

Jagode

Če želite v svojih 40-ih shujšati, razmislite o tem, da bi ovseni kaši, jogurtu ali smutiju dodali nekaj svežih malin, robid, jagod ali borovnic. Lahko pa si za prigrizek privoščite skodelico jagodičja s kančkom medu. Sadje vsebuje impresivno paleto hranilnih snovi in če ga dodamo zdravemu življenjskemu slogu, lahko spodbuja hujšanje, pojasnjujejo strokovnjaki. Jagode vsebujejo visoko vsebnost vode, antioksidante, ki pomagajo pri vnetjih, in mnogo vlaknin. Samo ena skodelica robid ima 8 gramov vlaknin, medtem ko ima ena skodelica malin 9,8 gramov vlaknin.

Avokado

Poleg visoke vsebnosti vode vsebujejo nekatera živila tudivlaknine, ki imajo malo kalorij – in avokado ni izjema. Posamezniki, ki uživajo avokado, naj bi v vsakdanjem življenju zaužili več zelenjave in sadja ter zaužili manj hrane z dodanim sladkorjem. Uživanje polovice avokada ob kosilu vam lahko pomaga, da se boste naslednjih tri do pet ur počutili site.

Oreščki in semena

Če jih uživate v zmernih količinah, so oreščki in semena neverjetno enostaven in zdrav prigrizek, ki ga vključite v svojo shujševalno dieto. Strokovnjaki pravijo, da vsebujejo veliko vlaknin, beljakovin in zdravih maščob. Mikrohranila v oreščkih in semenih vključujejo antioksidante, kot so cerotenoidi, tokoferoli (vitamin E), flavonoidi in resveratrol. Poleg tega raziskave kažejo, da lahko uživanje oreščkov povzroči večjo izgubo teže in povečano občutljivost za inzulin.

Kislo zelje

Nazadnje imamo kislo zelje, ki je narejeno iz fermentiranega zelja. Ta okusna hrana vsebuje tako probiotike kot prebiotike, pojasnjujejo strokovnjaki. Obstaja veliko razlogov, zakaj vam lahko kislo zelje pomaga pri izgubi teže. Nima veliko kalorij, vsebuje zelo malo maščob in je poln vlaknin, ki spodbujajo občutek sitosti. To bo pomagalo preprečiti morebitno nezdravo željo po hrani in vas bo ohranilo site dlje čez dan. Poleg tega lahko probiotiki kislega zelja zmanjšajo absorpcijo maščob. Kislo zelje poleg svojih koristi pri izgubi teže vsebuje ključna hranila, kot so železo, folat, mangan, vitamin C, vitamin K1, baker in kalij.

Pripravil: NaDlani.si

Foto: Unsplash