• C Novo mesto
  • 12:19
  • Pet, 23.02.2024

Kaj vam sporoča vaše telo, če se nenehno zbujate ob tretji uri zjutraj?

Zbujanje ob tretji uri zjutraj je lahko znak duhovnega prebujenja, podzavestne žalosti, stresa ali duševnega pritiska. Zvečer zaradi izčrpanosti hitro zaspite, vendar pa se po intenzivnih sanjah ali nočni mori prebudite sredi noči. Ne morete zaspati nazaj, saj vam po glavi bežijo najrazličnejše misli, večinoma slabe, pa tudi dolg seznam vsega, kar morate storiti.

Strokovnjaki za spanje na medicinskem področju pravijo, da je najpogostejši razlog za prebujanje ob tretji uri zjutraj ta, da je to čas noči, ko večina od nas vstopi v fazo REM cikla spanja. To je cikel, v katerem sanjamo. Če se zbudite ob tem času, je to lahko posledica anksioznih sanj. Drugi dejavniki, ki lahko motijo spanec, so stres, nespečnost, staranje, nekatera zdravila, apneja v spanju ali nevropatija, pa tudi nekatere izbire življenjskega sloga. Posvetujte se z zdravnikom ali s terapevtom, če mislite, da je vzrok fizičen ali čustven.

Pomembno pa je, da se zavedamo tudi duševnih težav, ki se lahko kažejo z nočnim prebujanjem.

Morda se zbudite ob 3. uri zjutraj, ker doživljate neverjetno žalost.

V teh urah je to običajno povezano z močnim občutkom žalosti, kar podzavestno pripelje do tega, da se prebudite. Če se tako počutite, poskusite najti razlog za svojo žalost. Preden greste spat, se ukvarjajte z dejavnostmi, ki vam prinašajo veselje v življenje. Predvsem pa ne dovolite svojim negativnim mislim, da vas prevzamejo. Če ponoči po 15-ih minutah še vedno niste zaspali nazaj, poskusite okupirati svoje misli z neko aktivnostjo, na primer z branjem knjige ali opazovanjem zvezd. Vsekakor se izognite brskanju po telefonu.

Morda morate postati bolj sproščeni.

Verjetno ste zelo strogi do sebe in dela, ki ga opravljate, kar je lahko eden izmed razlogov za prebujanjem. Postanite bolj sproščeni in manj samokritični. Ni nujno, da je vse na vas ali v vašem življenju popolno, čeprav smo v današnjem svetu vsi nagnjeni k temu, da stremimo k popolnosti. Nikar ne pozabite na sproščanje – tako fizično kot čustveno. Privoščite si mirno razvajanje v savni ali na masaži, kjer čas preživite z vašo najljubšo osebo ali pa morda kar sami. Prav tako skušajte v vsakodnevni urnik dodati še telesno vadbo, ki bo nedvomno izboljšala vaše počutje in izboljšala spanec.

Pripravil: NaDlani.si

Foto: Unsplash