• C Novo mesto
  • 01:49
  • Tor, 21.05.2024

Kako do ravnega trebuščka po štiridesetem letu starosti?

Nikoli ni prepozno. Pot do ravnega in čvrstega trebuha ni hitra in enostavna, ampak ko vam jo uspe premagati, boste še toliko bolj zadovoljni sami s seboj. Ne samo, da boste bolje izgledali, ampak se boste tudi veliko bolje počutili, poleg tega pa razvili določene navade in rutine, ki vam bodo koristile do konca življenja. Kako se torej znebiti maščobe okoli trebuha po štiridesetem letu starosti in izoblikovati predel pasu tako, kot si želite?

Izogibajte se sladkorju

Mogoče izogibajte ni najbolj primerna beseda – poskusite sladkor kar izločiti iz svojega jedilnika, vsaj dodan sladkor. Sladkor se namreč skriva v ogromno različnih živilih, ki jih kupite, pa tega sploh ne veste, zato je popolna izločitev sladkorja iz prehrane praktično nemogoča (tudi nekatera živila vsebujejo naravne sladkorje). Lahko pa se izognete dodanemu sladkorju in se vzdržite uživanja raznih sladic, sladkih napitkov ter jih zamenjate za zdrave alternative.

Pijte veliko vode

Dobra hidracija telesa pomaga izločati strupe in izgubljati odvečno maščobo, zato poskrbite, da spijete dovolj vode. Naj bo voda tisti napitek, ki ga uživate večino časa, izogibajte se soku, gaziranim pijačam in alkoholu. Čaj ali kavo lahko uživate, vendar oboje nesladkano.

Poskrbite za vnos vlaknin v telo

Vlaknine so ključnega pomena, ko govorimo o izgubi maščobe in preoblikovanju telesa. Pomagajo namreč pri prebavi in poskrbijo za to, da je vaš apetit manjši ter da ste siti dlje časa. Vlaknine namreč absorbirajo vodo in se napihnejo, zaradi česar boste čutili manj želje po hrani. Kombinirajte jih s kakovostnimi beljakovinami in uživajte manjše količine zdravih ogljikovih hidratov, ob tem pa se izogibajte belemu kruhu in testeninam.

Trening, trening, trening

Prehrana naredi ogromno, ampak brez primerne vadbe ne boste mogli preoblikovati svojega trebuha. Pomembno je, da zadenete pravilno mero kardio vadbe in vaj za krepitev mišic. Tudi eno brez drugega ne bo učinkovalo. Omislite si šport, ki vas veseli; sprehodi, tek, plavanje, kolesarjenje, ples … Vse to so kardio vadbe, ki vam lahko pomagajo kuriti kalorije. Poleg tega pa morate nujno poskrbeti tudi za krepitev mišic – izvajajte vaje za moč za različne dele telesa, ne samo trebuh, vendar pa območja trebuha nikakor ne izpustite. Če nimate izkušenj z vadbami, vam svetujemo, da se obrnete na strokovnjaka oziroma osebnega trenerja, ki vam bo najlažje svetoval glede na vaše specifične želje in cilje.

Stran s stresom

Tudi to je pomemben vidik. Težave rešujte sproti, najdite način, kako se znebiti stresa in si privoščite kvaliteten ter dovolj dolg spanec, ki bo poskrbel za regeneracijo in vas ohranjal pri močeh.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Pexels