8 načinov, kako v obroke dodati več sadja in zelenjave

15. maj. 2024, ob 07.37
20
130 SEK

Uživanje veliko sadja in zelenjave je zelo pomembno za zdravje, vendar nam včasih hiter življenjski tempo ne dopušča, da bi v svoje obroke vključili dovolj vlaknin. Ne samo, da sadje in zelenjava spodbujata prebavo in krepita imunski sistem, pomagata tudi ohranjati normalno telesno težo in ščitita telo pred raznimi boleznimi. Zato smo za vas pripravili nekaj enostavnih in zanimivih načinov, kako lahko v svoje obroke na hitro vključite sadje in zelenjavo.

Dodajte zelenjavo k umešanim jajcem

Enostaven način, kako vključiti zelenjavo v zajtrk. Če si večkrat privoščite umešana jajca ali jajca na oko, lahko v ponvi zraven zelo enostavno na hitro popečete razno zelenjavo, ki ne potrebuje veliko toplotne obdelave: špinačo, gobice, papriko … Lahko pa narežete tudi svežo zelenjavo, na primer paradižnik, papriko, avokado, mlado čebulo …

Pripravite smuti

Še en hiter in enostaven način, kako lahko povečate vnos vlaknin v telo, je smuti. Vanj lahko zamešate praktično karkoli; od tropskega sadja, zelenolistnate zelenjave, paradižnika do avokada in ovsenih kosmičev za kremni gosti okus.

Zeleni smutiji, ki so dejansko dobrega okusa

Med kosmiče ali ovseno kašo zamešajte sadje

Nepredelani kosmiči ali ovsena kaša je zelo zdrav obrok, še bolj zdrav in uravnotežen pa bo, če vanj zamešate koščke narezanega sadja ali jagodičevje.

Pripravite avokadov namaz, ki ga lahko uživate več dni v različnih jedeh

Tedenski horoskop za vse znake od 8. do 14. julija
Tedenski horoskop nadaljuje sanjske in romantične teme, ki so definirale prejšnjega. Luna narašča po čudoviti mladi luni v raku prejšnjega tedna in izziv je ugotoviti, kdaj je čas za korak napr

Pripravite guacamole omako ali pa avokadov namaz s čebulo in skuto, ki ga lahko potem vključite v različne obroke: na popečene kruhke, na testenine, solate, tortilje …

Občasno si za kosilo privoščite bogato solato, ki naj nadomesti druge jedi

Nikar ne podcenjujte hranljivosti solate. Brez težav si jo privoščite kot glavni obrok, v katerega zelo enostavno zamešate več vrst sadja in zelenjave, ne pozabite pa dodati kvalitetnih beljakovin (jajca, losos) in zdravih maščob (olivno olje, oreščki).

Solata s tuno: 5 receptov za uravnoteženo in hitro pripravljeno malico

Če pripravljate obrok v pečici, zraven dodajte še zelenjavo

Obroki v pečici so enostavni, saj jih je treba je predpripraviti, spečejo pa se praktično sami. Poleg mesa in ogljikovih hidratov nujno dodajte več vrst zelenjave.

Ko uživate testenine, jih uživajte skupaj z zelenjavo

Praženi koščki zelenjave v testeninah bodo izboljšali okus in dodali vlaknine v vaš obrok. Lahko pa tudi na koncu testenine okrasite s svežim paradižnikom, baziliko in papriko.

Testenine, ki jih pripravite v manj kot 15 minutah

Drznite si v solato dodati sadje

Čeprav imate pred seboj že solato, ki je praktično polna vlaknin in vitaminov, pa lahko povečate vnos sadja v telo in izboljšate ter popestrite okus solate, če vanjo zamešate še kakšno sadje. V zeleno solato se odlično priležejo koščki jabolka ali hruške, v mešane solate lahko dodate granatno jabolko ali rezine pomaranče.

Pripravil: NaDlani.si; Foto: Unsplash

20
130 SEK