Domača pisarna: kako si jo urediti?

06. okt. 2017, ob 03.33
Posodobljeno pred 23 dnevi
158
170 SEK

Delo od doma ponuja številne prednosti. Urnik si lahko uredite po svojih željah, prihranite čas, ki ga sicer potrebujete za prevoz v službo, da o prihranku denarja za bencin sploh ne govorimo. Da pa boste svoje delo doma uspešno opravljali, potrebujete tudi primerno urejen prostor, ki bo spodbujal vašo učinkovitost. Kakšna naj bo torej domača pisarna? V nadaljevanju vam ponujamo nekaj odličnih nasvetov, zato jih nikar ne zamudite.

Zapišite seznam stvari, ki jih vaša domača pisarna potrebuje

Še preden zavzamete nek kotiček v eni izmed sob vašega stanovanja, si najprej pripravite ustrezen seznam za pisarno. Kaj vse domača pisarna potrebuje? Na seznam uvrstite pisalno mizo, stol, računalnik, telefon, faks in tako naprej. Če ste grafični umetnik, potem najbrž potrebujete manjšo mizo za računalnik in dodatno veliko površino, na kateri boste ustvarjali. Če ste na primer računovodja, potem boste najbrž potrebovali veliko polic za shranjevanje fasciklov.  

Poiščite primeren kotiček, v katerem bo stala vaša domača pisarna

Delo od doma ponuja številne prednosti.

Zdaj, ko ste si pripravili seznam potrebnih stvari, imate nekoliko boljšo predstavo o tem, kako veliko prostora potrebuje vaša domača pisarna. Zato se razglejte po stanovanju in poiščite primeren prostor za delo. Idealno bi seveda bilo, da je pisarna v tistem delu stanovanja, ki je bolj tih, hkrati pa vam ponuja tudi nekaj zasebnosti. Če živite v hiši, je morda lahko vaša pisarna kar v eni izmed sob, ki jih imate na razpolago.

Opremite prostor, kjer bo vaša domača pisarna

Zelo pogoste se zgodi, da ima domača pisarna na voljo manj prostora, kot bi si vi to želeli. Zato ga morate čim bolj izkoristiti, pri čemer igra pomembno vlogo prav organizacija. Pisarna naj bo načrtovana tako, da ponuja veliko prostora za shranjevanje različnih dokumentov in pisarniških potrebščin, obenem pa mora imeti tudi dovolj delovnega prostora. Zato izkoristite ves vertikalen prostor, ki ga imate na razpolago. Opremite ga z različnimi policami, ki ste jih kupili v ustrezni trgovini ali pa ste jih izdelali kar sami.

Imate težave z zobmi? To so ordinacije, ki vas sprejmejo takoj
Zobobol ne čaka. In tudi vi ne bi smeli! V času, ko so čakalne dobe v zobozdravstvu vse daljše, obstajajo rešitve, ki vam omogočajo hitro, strokovno in nebolečo obravnavo - brez čakanja in bre

Poskrbite za primerno osvetlitev

Najbolje bo, da je vaša domača pisarna v prostoru, ki nudi veliko naravne dnevne svetlobe. Morda lahko mizo postavite kar ob okno?  V primeru, da to ni možno, si boste pomagali z umetno razsvetljavo. Poskrbite za primerno stropno luč, nikar pa ne pozabite tudi na namizno lučko. Le tako bo vaša pisarna ustrezno osvetljena ob katerikoli uri dneva (ali noči).

Opremite prostor, kjer bo vaša domača pisarna.

Domača pisarna potrebuje ustrezno opremo

Svoje delo doma boste najbolje začeli tako, da boste opremljeni z vsem, kar potrebujete. Zato je primerna pisarniška oprema še kako pomembna. Nikar pa ne zapravite vsega denarja samo za okrasne predmete. Vaša pisarna potrebuje kvalitetno mizo, udoben in ergonomsko oblikovan stol, zmogljiv računalnik, kvaliteten zaslon, hitro internetno povezavo, ergonomično miško in podobno. Investicija v kvalitetno opremo se bo na dolgi rok zagotovo obnesla.

Bo domača pisarna odprta 24 ur na dan?

Res je, da je fleksibilnost delovnega časa ena izmed največjih prednosti dela od doma. A naj vas nikar ne zanese tako daleč, da boste neprestano delali. Po drugi strani pa najbrž ne boste uspeli, če boste delu posvetili le par uric dnevno. Zato naj ima vaša pisarna določene “uradne ure”. Določite si urnik, od kdaj do kdaj boste delali. Morda se lahko zgledujete kar po delovnem času, ki ste ga imeli v službi? Morda pa ste najbolj ustvarjalni in kreativni ravno ponoči? Izbira je popolnoma vaša.

Pripravila: Monika M.

 

 

158
170 SEK