Renault Megane Conquest: Cena in mnenja
Renault velja za najbolj priljubljeno znamko v Sloveniji, kar ni nič čudnega glede na dolgoletno tradicijo v Revozu. Pred kratkim nas je Renault presenetil s svojim športnim terencem – Renault Megane Conquest -, ki je hitro navdušil vse oboževalce francoske znamke. Za začetek novega leta smo preverili, kakšna so mnenja o športnem terencu, kako zmogljiv je in kakšna je cena Renaulta Megana Conquesta v letu 2023.
Renault Megane Conquest ni kar tam en Renault
Renault Megane Conquest. Spomnimo se na to, kaj francosko podjetje obljublja s svojim športnim terencem. »Megane Conquest združuje elegantne linije in robusten slog. Njegov edinstven dizajn vam ponuja vitek profil, veliko oddaljenost od tal in vrhunsko notranjost. Pri različici R.S. Line je učinek še močnejši. Zaljubite se v ekskluzivno barvo, športno prednjo masko, posebna platišča z rubinasto rdečimi detajli in v dvojno izpušno cev,« so zapisali na svoji spletni strani. Seveda je vse to res, ljubiteljem pa so tako predstavili tudi R.S. Line, ki je bolj zmogljiva in bolj… no, RS.
Brez dvoma je Megane Conquest tisti model, ki izstopa v njihovi liniji. Z nagnjeno strešno linijo, svojo mogočnostjo, blatniki v športnem slogu in oddaljenostjo od tal ter dimenzijami samimi je Conquest nekaj, česar še nismo videli. Gre za elegentno in dinamično različico športnega terenca oziroma SUV-a.
Ali ste vedeli, da se Megane Conquest v tujini imenuje Arkana in tudi XM3 (Japonska).
Številke vozila
V dolžino meri 4568 mm, v višino meri 1576 mm in v širino meri 2034 mm. Njegova medosna razdalja znaša 2720 mm. Na voljo je kot hibridni pogonski sklop E-Tech s 145 KM in pogonski sklop TCe s 145 KM in 12-voltnim blagohibridnim sistemom.
Odvisno od različice, the je kar šest, se njegova moč razteza vse od 67 kW oziroma 90 konjskih moči pa do 116 kW oziroma 160 konjskih moči. Pri tem je »najmanj zmogljiva« različica Renault Megane Conquest techno E-Tech 145 hibrid, najbolj zmogljiva pa je različica Renault Megane Conquest R.S. Line TCe 160 EDC. Razlika v ceni med obema pa je mizerna, saj znaša dva tisočaka in pol.
Športni terenec tehta od 1370 do 1570 kilogramov, odvisno od različice in dodatne opreme. Najvišja hitrost znaša od 172 doo 205 kilometrov na uro. Do 100 km/h bo pospešil v približno devetih sekundah in pol – najpočasneje v 10.6 in najhitreje v 9.1 sekunde.
Renault Megane Conquest kot E-Tech Hybrid
Hibridna tehnologija E-Tech, ki je razvita po navdihu iz avtomobilskega športa, je popolna kombinacija zmogljivosti in učinkovitosti. V mestu lahko zaženete motor v električnem načinu in do 80 % voženj opravite z električnim pogonom. Renault obljublja, da lahko porabo goriva zmanjšamo za do 40 % v primerjavi z enakovrednim bencinskim motorjem.
Z regenerativnim zaviranjem se baterija vozila Megane Conquest E-Tech hibrid samodejno polni med vožnjo. »Megane Conquest E-Tech hibrid se prilagodi vsem vašim potrebam med vožnjo in zagotavlja optimalno vsestranskost,« pravijo pri Renaultu.
3 koraki do visoko zmogljive in udobne kabine
Renault Megane Conquest ni sprememba in noviteta le zaradi svoje zunanjosti. Pomembno je videti tudi njegovo notranjost, kjer Renault izpostavlja tri vidike kabine oziroma notranjosti. To so:
- sistemi za pomoč vozniku Easy Drive
- multimedijski sistem Easy Link
- Multi-sense
Če začnemo kar s prvo alinejo. Renault Easy Drive ponuja štirinajst sistemov za pomoč vozniku, ki poenostavijo manevre med vožnjo s prilagodljivim 26 cm (10,2″) zaslonom za voznika. »Ste pripravljeni narediti prvi korak v smeri avtonomne vožnje?« vas sprašuje Renault. Med temi štirinajstimi sistemi sta Easy Park Assist in spremljevalec na avtocesti.
Multimedijski sistem Easy Link je seveda združljiv s sistemoma Android auto in Apple CarPlay. Pametni telefon lahko enostavno povežemo z vozilom in tako dostopamo do storitev ter aplikacij preko osrednjega 24 centimetrskega zaslona. Renault Megane Conquest tu ponuja nekaj, kar postaja stalnica v vseh novejših vozilih.
Sistem za prilagoditev Multi-Sense pa omogoča izbiro med tremi razpoložljivimi načini vožnje. To so MySense, Eco in Sport. Prilagajanje vožnje, zvoka in odzivnosti motorja, krmiljenja, konfiguriranje zaslona in ambientalne osvetlitve.
Cena Renault Megane Conquest v vseh različicah
- Renault Megane Conquest equilibre TCe 140 EDC (103 kW oz. 140 KM) – 27.690 €
- Renault Megane Conquest techno TCe 140 EDC (103 kW oz. 140 KM) – 30.190 €
- Renault Megane Conquest techno E-Tech 145 hibrid (67 kW oz. 90 KM) – 31.990 €
- Renault Megane Conquest R.S. Line TCe 140 EDC (103 kW oz. 140 KM) – 32.990 €
- Renault Megane Conquest R.S. Line TCe 160 EDC (116 kW oz. 160 KM) – 34.490 €
- Renault Megane Conquest E-Tech engineered 145 hibrid (67 kW oz. 90 KM) – 35.190 €
Renault Megane Conquest navdušuje, ali pač?
Kot pluse so pri portalu Avto Magazin navedli njegovo prostornost v notranjosti, udoben menjalnik in izdelavo, materiale ter spodobno raven opremljenosti. Kot slabosti oziroma minuse pa so navedli nadzor nagibanja karoserije, komunikativnost volanskega mehanizma in visoko sedenje. »Vstopnico v svet najbolj modnega Renaulta tako trenutno predstavlja tale pogonski sklop – znani 1,33-litrski prisilno polnjen štirivaljnik, ki mu v določenih režimih vožnje pomaga jermensko gnani zagonski alternator, torej.
Ampak na zunaj boste razlike težko videli in opazili, saj sta oba modela povsem enaka, končna zunanja podoba pa je seveda odvisna bolj od vaše denarnice kot od česar koli drugega. Pa še v tem primeru gre za paket RS Line, ki Conquesta naredi malce bolj dinamičnega. Kot rečeno, osnovne mere in izgled se ne spreminjajo, zato tudi tukaj vpadljiva kupejevska odrezana streha in padajoča linija proti zadku, ki dobro skriva 4,57 metra dolžine. In še bolje skriva zelo spodobno odmerjene centimetre v notranjosti – tako na prednjih kot (še bolj) na zadnjih sedežih,« so zapisali pri Avto Magazinu. Potrebno je omeniti, da so testirali različico Renault Megane Conquest 140 TCe.
Nekoliko drugače je bilo pri AMZS testu, kjer so zapisali: »Renault je z meganom conquestom našel vmesno rešitev med osebnim avtom in terencem, avto pa ponuja tudi sodobno pogonsko tehniko. Ker je primerna tudi cena – takšen avto stane brez popusta 29.290 evrov -, ima veliko atributov za prepričevanje kupcev.« Všeč jim je bilo: oblika, prostornost potniške kabine, višje sedenje, vstop v avto in izstop iz njega, dobre vozne lastnosti in zmogljivosti, gospodarnost hibridnega pogonskega sklopa in cena. Ni jim bilo všeč: visok rob nizkega prtljažnika in zvoki iz pogonskega sklopa.
Portal Avto Fokus je kot minuse navedel bližino vetrobranskega stekla in preglednost iz vozila. Pod pluse pa so prišteli videz, prostornost kabine in prtljažnika. »Ne glede na izbran režim so vozne lastnosti dobro uravnotežene in conquest lepo leži na cesti, dobro požira neravnine ter se kljub nekaj višjemu težišču uspešno spopada s hitreje odpeljanimi ovinki.
Prožnost pogonskega sklopa je zaradi pomoči elektrike dobra predvsem pri nižjih vrtljajih (in hitrostih), medtem ko višje v primerjavi s prisilno polnjenimi tekmeci nekaj manj, tudi vožnja z avtocestnimi hitrostmi je za spoznanje glasnejša,« so zapisali v svojem testu različice 145 E-Tech RS Line. Več si poglejt v tem videoposnetku
Avtor: Žiga Kastelic, FOTO: renault.com